kewell79 Skrevet 5. februar 2008 Skrevet 5. februar 2008 TV4 fortsätter sin satsning på nischkanaler. Den 29 februari lanseras TV4 Science fiction i Sverige, Norge, Finland och Danmark. http://tv4.se/594675.html
covah Skrevet 5. mars 2008 Skrevet 5. mars 2008 Har sendt mail til Canal Digital for å høre om dette er noe de skal sende (siden de er blant distributørene i Sverige). Har dessverre ikke fått svar ennå Her står det at Hvilke distributører de har i Sverige og Finland, og at de holder på å forhandle med flere.
torbjornen Skrevet 5. mars 2008 Skrevet 5. mars 2008 Det er vel ikkje mogeleg å få ein einaste svensk kanal på Canal Digital. Sjølv kunne eg godt tenkt meg f.eks. svt1, svt2 og tv4. Når Viasat og Canal Digital kan byte kanalar seg imellom, så burde vel også svensk Canal Digital og norsk Canal Digital kunne gjere det same. Problemet vert vel at tv-kanalane krev mykje pengar for slike avtalar.
brumlebass1 Skrevet 6. mars 2008 Skrevet 6. mars 2008 Har sendt mail til Canal Digital for å høre om dette er noe de skal sende (siden de er blant distributørene i Sverige). Har dessverre ikke fått svar ennå Her står det at Hvilke distributører de har i Sverige og Finland, og at de holder på å forhandle med flere. Ser at Canal Digital Sverige tilbyr TV4 Science Fiction som tilleggskanal ("Select-kanal") for kr 10,- pr mnd for de svenske CD-kundene som har Familiepakka eller bedre fra 1.4.2008. Viasat Sverige har lagt kanalen i underholdningspakka. Hverken CD i Norge eller Viasat Norge sier noe om kanalen på sine websider. Det samme gjelder CD og Viasat i Danmark så vidt jeg kan se. Det signaleres hverken teksttv eller underteksting av noe slag på kanalen. Den sendes med ett lydspor. Regner med at TV4 må få på plass underteksting på norsk, dansk, finsk og svensk før kanalen lanseres i hele Skandinavia. Vi får se hva som skjer den 1. april... Mvh Bjørn
covah Skrevet 6. mars 2008 Skrevet 6. mars 2008 torbjornen: grunnen til at ingen svenske kanaler er tilgjengelig via parabolpakkene, er at kanalene bare har rettigheter til å sende programmene de kjøper inn i et visst område (feks. et land). TV4 Science Fiction kanalen er annerledes, iom. at de har kjøpt rettighetene til å sende programmene i hele Norden.
bushwacker Skrevet 13. mars 2008 Skrevet 13. mars 2008 Denne kanalen fikk jeg inn etter et kanalsøk i dag på Canal Digital.
covah Skrevet 13. mars 2008 Skrevet 13. mars 2008 Parabol eller kabel? Fikk svar fra Canal Digital kabel, og de sier de ikke har denne kanalen med i planene sine.
kewell79 Skrevet 13. mars 2008 Forfatter Skrevet 13. mars 2008 Denne kanalen fikk jeg inn etter et kanalsøk i dag på Canal Digital. den begynte i sverige på CD 10. mars
brumlebass1 Skrevet 14. mars 2008 Skrevet 14. mars 2008 (endret) Denne kanalen fikk jeg inn etter et kanalsøk i dag på Canal Digital. den begynte i sverige på CD 10. mars TV4 Science Fiction er i dag åpnet i mitt Entertain-abonnement fra Canal Digital. Frekvens på 1 gr vest: 12.476 H/SR 27 800/SID: 2115. Til forskjell fra utsendelsen på Viasat-plattformen, sendes kanalen på CD-plattformen med TV4's tekstTV. Det signalleres imidlertid hverken underteksting eller alternative lydspor. Første program i dag (14/3) begynner kl 1255 (Andromeda). For øyeblikket (kl 1045) sendes shop-møl (tvins). Verd å merke seg i den forbindelse er at det angis både norske og finske telefonnummer i tillegg til svensk for bestilling av varer. Edit: Har fått lånt et CD kabelkort (familieabb.) og et svensk CD-lokalkort og testa. Begge disse åpner også kanalen for øyeblikket! Mvh Bjørn Endret 14. mars 2008 av brumlebass1
Stream Skrevet 14. mars 2008 Skrevet 14. mars 2008 Da må jeg teste etterpå med mitt svenske familieabbo-kort. Bare ungene er ferdige med disney-channel...
torbjørn marø Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 Jeg har vært i kontakt med TV4, og de kan fortelle at de er i samtaler med TV2 i Norge for at kanalen skal inkluderes som en del av deres programpakke, men det foreligger enda ingen avtale. Se min artikkel om dette på min science fiction blog.
Teria Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 (endret) Vi har den også Har parabol med Family Film fra Canal Digital Endret 17. april 2008 av Teria
torbjørn marø Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 Jeg har vært i kontakt med TV4, og de kan fortelle at de er i samtaler med TV2 i Norge for at kanalen skal inkluderes som en del av deres programpakke, men det foreligger enda ingen avtale. Se min artikkel om dette på min science fiction blog. Jeg har forøvrig også snakket med TV2, og de bekreftet at de snakket med TV4 om dette, men ville ikke si noe mer...
aron Skrevet 18. mai 2008 Skrevet 18. mai 2008 (endret) Konstanterer at den er tilgjengelig for meg. Har Norgespakken fra CD Endret 18. mai 2008 av aron
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå