Gå til innhold

Har lyst å skifte frå studiespesialisering til Medier og kommunikasjon -> fotograf.


Anbefalte innlegg

Heisann,

Er nå 17 år og går 2.året studiespesialisering, men har blitt totalt umotivert for å arbeide videre på denne linja. Grunnen for at eg valgte SS etter ungdomskulen var eigentleg fordi eg ikkje visste kva eg skulle bli og ville holde flest mulig muligheiter opne.

Men nå i løpet av dei siste to skuleåra har eg fått litt tid å modnast på, og føler at fotograffaget er veien å gå. Eg har forstått det slik at ei av muligeheitene er å gå medier og kommunikasjon, for så å gå ut i ein lærlingjobb det 3.året, stemmer dette?

 

Faglista vg1 MK inneheld blandt anna naturfag, engelsk og matematikk. Har desse faga samme pensum som dei eg tok tok 1.året studiespesialisering, og kan karakterane mine frå dette året nyttast slik at eg slepp å ta opp at desse faga om eg no byrjar på MK?

 

Det var vel alt eg lurte på i første omgang, men skal seie ifrå om eg kjem på noko meir.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Okey, takker for svar :)

 

Lurte på en ting til, så kan vel ta det med det samme; kor høgt snitt bør man ha fra ungdomskulen dersom man vil vere så godt som sikra at ein kjem inn på MK? veit dette kjem litt and på kva skule ein skal inn på, og pågangen fra år til år, men et lite overslag hadde vore fint :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...