Lurern Skrevet 3. februar 2008 Skrevet 3. februar 2008 Hello, snart 18 år og ser etter et passe stort selskapslokale i bærum til feiringen Helst privat da folk under 18 også kommer:P Forslag?
Swafty Skrevet 4. februar 2008 Skrevet 4. februar 2008 Kan du ikke bare få pappan din til å fikse det?
Landstad. Skrevet 4. februar 2008 Skrevet 4. februar 2008 emma hjort! chilleste stedet! er ved sleppenden
Demantios Skrevet 4. februar 2008 Skrevet 4. februar 2008 Kan du ikke bare få pappan din til å fikse det? haha :!: emma hjort! chilleste stedet! er ved sleppendenEr ikke emma hjorth bare en gate med bussholdeplass? oO
Baba2 Skrevet 4. februar 2008 Skrevet 4. februar 2008 Hvis du ikke har noe i mot det. Så er Helse og Dønski fritidshus ganske fine lokaler for bursdagsfeiringer. Helset har bordtennis, biljard og minifotball sak som man snurrer spillerne med
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 4. februar 2008 Skrevet 4. februar 2008 Kan du ikke bare få pappan din til å fikse det? Det er jo ikke kødd en gang. Jeg sikker på at du kjenner flere mennesker som bare kan skru av varmen i badstua en periode, så har du lokale til hvertfall 30 mennesker.
Lurern Skrevet 4. februar 2008 Forfatter Skrevet 4. februar 2008 Hmm, helset klubbhus er uaktuelt:P Tenker litt på øvre del av lommedalshallen jeg... Noen vært der?
-_Stenersen_- Skrevet 4. februar 2008 Skrevet 4. februar 2008 (endret) ei grøft eller en del av skogen kan brukes til det meste edit: ei rundkjøring funker fett det også.. tro meg, jeg har prøvd alle 3 forslagene og med stor sukses Endret 4. februar 2008 av -_Stenersen_-
FDviking Skrevet 5. februar 2008 Skrevet 5. februar 2008 (endret) haha, det værste er jo alle som tror at vi har badstuer, badebaseng limousiner og hele pakka. Da får du ta deg en tur til bærum for å se! det er ikke sånn, selv om vi ikke kjører med traktor oppe i telemark slik som deg fredrikg- betyr ikke det at alle her er stinne av gryn. JA noen er sånn, derfor er bærum stemplet. Egentlig litt deilig å være så kjent.. haha Stallkroen kan jo være et alternativ? Endret 5. februar 2008 av FDviking
Amberlamps Skrevet 5. februar 2008 Skrevet 5. februar 2008 Jeg skjønner ikke hvorfor folk kommer med tåpelige kommentarer som "kan du ikke ta en av limosinene" dine... osv. Bare for han skal ha noe i Bærum. Skjønner ikke hvorfor det er så oppskrytt der... de fleste i Norge idag kan fint bo i "flotte" bærum Menmen... håper du får en flott fest!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå