Toxin Skrevet 3. februar 2008 Skrevet 3. februar 2008 (endret) Sliter med å få spille Call of Duty på laptopen min, har for øvrig ikke steam versjonen. Jeg starter spillet for første gang og det skjer ingenting. Forsøker så en gang til og får opp meldingen om å starte spillet i safe-mode eller ikke siden jeg "ikke avsluttet riktig" forrige gang. Uansett hva jeg klikker her så vil det heller ikke starte...noen ganger får jeg se et glimt av en Call of Duty 4 "loadebox" (slikt bilde som ofte kommer når et spill startes opp), men det blir borte umiddelbart. Ifølge systemrequirementslab så skal dataen være god nok. Skjermkortet er Nvidia 8400M GS (med nyeste driver fra dell; nr:7.15.11.5655) og DirectX 10.0 (prøvd å la spillet installere 9.0c under installasjon men ser ut som om det er fornøyd med å beholde 10.0 versjonen). Er det noen som har noen tips? Har prøvd å søke litt her på forumet men fant ikke noen med det samme problemet, ei heller vha google blør etter å spille dette spillet, og er litt ivrig etter å se hvordan den bærbare takler et såpass nytt og krevende spill! Endret 3. februar 2008 av Toxin
Imaginary Skrevet 3. februar 2008 Skrevet 3. februar 2008 Hvilket OS har du? Jeg vil tro laptopen din takler det godt! Min 2,5 år gamle bærbare (se signatur) greier 100 FPS på average i MP.
Toxin Skrevet 3. februar 2008 Forfatter Skrevet 3. februar 2008 Oops var litt lite utfyllendes kanskje. Har en Dell M1330 med Vista, 2.2GHz Dual Core og 3Gb RAM. Og som sagt så skal jeg klare å kjøre spillet, men det vil jo ikke starte får ingen feilmeldinger whatsoever, men etter å ha klikket på exe-filen evt startet det fra DVD-en så skjer ingenting...
Toxin Skrevet 3. februar 2008 Forfatter Skrevet 3. februar 2008 Problemet løste seg selv etter den tredje reinstallasjonen moderator kan slette tråden, takk for hjelp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå