Sinnapels Skrevet 3. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2008 Heisann... Tenkte å ta en liten showcase av bilen min. Merke: Volkswagen Modell: Corrado Vr6 Års modell: 1989 Motorstr: 2.9L Farge: Blå/svart/lilla Sommer felger/dekk: Brock B1 med Toyo 215/40 16 Annet: Recaro skinnseter, bøtte seter i skinn fra Audi quattro bak. KW justerbart coilover (Stage 2) hvite instrumentskiver med alu ringer, shortshit, Vr6 girkulepose, el vinduer, speilsoting på alle vinduer untatt frontruta, nye motorfester fra kinetic motorsport, selvbyggd eksos, dørhåndtak fra audi a4 uten nøkkelhull, kjørecomputer, saftig alarm med gps tracker+++++ Bilder: Og på photoshoot med en annen corrado: Kommentarer mottas med stor takk:) Lenke til kommentar
zilixiz Skrevet 3. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2008 Nydelig bil du har der, tatt topphastighet/0-100 tid? Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 3. februar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. februar 2008 Hei og takk for det:) Har hatt den oppe i 220 med full bil. o-100 er gjort på 5 sek eller no. Husker ikke helt:P Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 3. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2008 VW sier 6,2 og det er vel optimistisk, de fleste greier 0-100 på ca 6.5-7sek. Anyways fin bil. Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 4. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) Hvorfor har du to forskjellige registreringsnummer på bilen din? Edit: Glem det, så det nå Endret 4. februar 2008 av Sluquet Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 4. februar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. februar 2008 VW sier 6,2 og det er vel optimistisk, de fleste greier 0-100 på ca 6.5-7sek. Anyways fin bil. Det er vel 2.8 literen de oppgir den tida til. Den med 174hk. Men jeg skal ikke si noe, siden jeg ikke er helt sikker Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 5. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2008 Fin folkevogn. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 5. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2008 Fin bil, selv om jeg ikke er helt fan av speilsoting og M3-skjørt. VW oppgir vel 0-100 på 2.9l til 7,3 sekunder, hvis jeg ikke husker heeelt feil. 2,8l er oppgitt til 7,6. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 7. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2008 Fin bil med grom motor! Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 14. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2008 Fin bil dette, fremtidige planer? Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 15. februar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. februar 2008 Takk for all tilbake melding. Ris og ros er bare morro Fremtidige planer er hvitt skinninteriør, med skjermer i nakkestøttene, siden jeg har dvd og sånn forran. Ellers så er det mye vask og puss i motorrommet som skal gjøres før sesongen;) Så det blir skikkelig gnukking på innsug og sånt snart:)hehe... Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Veldig flott bil Kan jeg spørre om pris og stand da bilen ble kjøpt? Birger Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 5. mai 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) Hei og takk for det:) Pris er hemmelig:P Men standen var knall da jeg kjøpte den, og er det enda:P Totalt overhalt motor av en vr6 ekspert borti sverige. Nye motorfester osv. Men har faktisk helt glemt denne tråden. Så nå er det vel på tide med noen bilder vel: Og nytt interiør siden siste update: Ett kjapt bilde fra ett Corrado treff vi hadde her i byen:) Litt info om interiøret: 100% strøøkent. Akkurat trekt om. Fikk med kvittering på at det kosta 35000 å trekke det om(!), men jeg ga bare 9000. Siden han som trakk det om måtte selge bilen. Aldri sitti i før jeg fikk det. Alt er helt perfekt med det! Ingen skader eller noe som helst. Endret 5. mai 2008 av Poizon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå