Gå til innhold

Hvordan Flytte filer fra Pc til 360?


Jaudu

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det går an med spesialutstyr.

 

Harddisken som står i Xboxen er en vanlig 2,5" Serial ATA (SATA) og ved hjelp av en adapter kan den kobles til en PC som har et hovedkort med SATA chipsett (eller et SATA PCI kort)

 

I tillegg finnes det også software som gjør det mulig å lese innholdet av en Xbox harddisk på en helt vanlig PC, slik at man kan overføre filer til/fra harddisken mer eller mindre på samme måte som man flytter filer mellom de andre harddiskene sine.

Endret av Asmodeus
Lenke til kommentar
Eller, du kan kjøpe musikk og filmer i butikken, sånn som man helst skal gjøre :)

 

Armored; Har du laget deg snarvei til den settningen? Ikke første gangen jeg ser du har skrevet dette. Fullstendig idiotisk kommentar. :tease:

 

Jurgis; jeg lurer på det samme. Har startet en tråd tidligere i dag.

 

Asmodeus; Har du en slik Minispy SATA Harddisk Adapter til XBOX 360?

 

Sku gjerne vist om den virker til å føre over musikk, backup av savegames o.l. er jo kjekt om noe (bank i bordet) skulle skje med konsollen. :yes:

Lenke til kommentar
Eller, du kan kjøpe musikk og filmer i butikken, sånn som man helst skal gjøre :)

 

Armored; Har du laget deg snarvei til den settningen? Ikke første gangen jeg ser du har skrevet dette. Fullstendig idiotisk kommentar. :tease:

Det finnes noen som er i mot piratkopiering. Og med god grunn. Det er ulovlig. Ettersom det er snakk om å overføre filmer/musikk fra PC til 360, så er det lett å anta at det handler om piratkopiert film/musikk. Om du synes det er idiotisk at noen mener folk bør KJØPE filmer/musikk, og ikke STJELE det, så kan man begynne å lure på hvem som er idioten.

Lenke til kommentar
Eller, du kan kjøpe musikk og filmer i butikken, sånn som man helst skal gjøre :)

 

Armored; Har du laget deg snarvei til den settningen? Ikke første gangen jeg ser du har skrevet dette. Fullstendig idiotisk kommentar. :tease:

Det finnes noen som er i mot piratkopiering. Og med god grunn. Det er ulovlig. Ettersom det er snakk om å overføre filmer/musikk fra PC til 360, så er det lett å anta at det handler om piratkopiert film/musikk. Om du synes det er idiotisk at noen mener folk bør KJØPE filmer/musikk, og ikke STJELE det, så kan man begynne å lure på hvem som er idioten.

Ikke ta alle under samme kappe, jeg synes det er idiotisk å komme med den kommentaren du gjorde. Jeg kjøper filmer, liker å samle :-) Noe av musikken jeg har lagt inn er tydeligvis såpass gammel at det kom ikke navn på sangene, derfor må jeg da legge dem på pcen og evt. føre over + har du 2stk drev i xbox360 din kanskje?!

 

Hadde vært hyggelig om man kunne fått ført over alle ferie bildene man har osv, liten backup på xbox360'en er ikke å forakte :-)

Lenke til kommentar
Eller du kan bruke en helt vanlig ekstern disk/minnepinne med usb. Funker utmerket :)

 

Kan man? Viste jeg ikke. Hva kan 360 lese for noe da? Mp3 regner jeg med, men hva med divX? Kan man laste bilder man tar med mobilen til xboxen da? jpeg og bmp bilder? Noe annet den kan lese/spille av?

Etter fall updaten rett før jul, så kan den spille av det meste. Den tar i hvert fall lydfiler av typen mp3 og aac. Film så støtter den de vanlige nye formatene (wmv, h.264, xvid/divx). Bilder er jeg ikke helt sikker på hvilke formater som støttes, men kommer det fra et fotoapparat, så tror jeg du kan forvente at det skal funke uten problemer.

 

Eller, du kan kjøpe musikk og filmer i butikken, sånn som man helst skal gjøre :)

Amored, den kommentaren din synes jeg var unødvendig.

 

For oversikt over alt som kom av oppdateringer rett før jul Fall update - full feature list

Endret av pr0nin
Lenke til kommentar

Ser ikke noe problem med kommentaren til Amored, det er stor sannsynlighet at det er snakk om piratvarer her, og synes det er helt på sin plass å ytre en mening om akkurat det temaet. Synes også det ble sagt på en helt grei måte.

 

Personlig så er jeg også imot piratkopiering, og ser heller ikke noe problem i å faktisk opplyse folk om det.

Lenke til kommentar
Ser ikke noe problem med kommentaren til Amored, det er stor sannsynlighet at det er snakk om piratvarer her, og synes det er helt på sin plass å ytre en mening om akkurat det temaet. Synes også det ble sagt på en helt grei måte.

 

Personlig så er jeg også imot piratkopiering, og ser heller ikke noe problem i å faktisk opplyse folk om det.

 

HAHA, fortsatt tåpelig å komme med den kommentaren. Hvem pokker er det som ikke vet at pirat kopiering er lov? Lag for F*** en egen topic ang. norske lover eller stikk å les deg ihjel på lovdata.no

LES: Hvordan flytte filer fra Pc til 360?

Lenke til kommentar
Armored: slett alle mp3'ene dine, og prøv igjen. hykler.

 

ALLE piratkopierer. Og med god grunn (MPAA + RIAA).

 

Nei, alle piratkopier ikke, noen skjønner faktisk hvor mye tid og penger som går med på å lage en plate/film/spill og er faktisk villig til å betale artisten/utviklerne for den tiden de har brukt på det.

 

Personlig så er jeg musiker, og det er kjipt å tenke på at folk tar det for gitt at de kan stjele det du har lagt tid på å skape.

 

Det er ikke meningen å dra denne diskusjonen på avveie, men jeg mener at folk må få lov til å uttrykke sine meninger om dette uten at folk uten moralske aner syter om det.

 

Ontopic : Er vel ikke noen lett måte å gjøre dette på. Du må streame fra PC eller ekstern harddisk.

Lenke til kommentar
Armored: slett alle mp3'ene dine, og prøv igjen. hykler.

 

ALLE piratkopierer. Og med god grunn (MPAA + RIAA).

Fint at jeg ikke har mp3s da :p

Jeg støtter artistene jeg liker ved å kjøpe CDene deres. Artistene jeg IKKE liker gidder jeg ikke høre på med mindre de spilles på radioen...

Endret av Amored
Lenke til kommentar
Fint at jeg ikke har mp3s da :p

Jeg støtter artistene jeg liker ved å kjøpe CDene deres. Artistene jeg IKKE liker gidder jeg ikke høre på med mindre de spilles på radioen...

Ok, så har du ikke mp3'er. Fryktelig lite relevant for diskusjonen. Om du har rippet dine lovlig kjøpte plater i lovlige elektroniske versjoner, være seg wma, mp3 eller aac, så spiller Xbox 360 dem, på helt lovlig vis.

 

Dine hjemmelagde filmer som du har redigert i din helt lovlige versjon av iMovie eller Windows movie maker, vil du med enkelhet kunne vise til svigermor på din xbox når hun kommer på besøk. Samme gjelder feriebildene dine og låtene du har lagd i Garage band (eller tilsvarende program du har kjøpt lisens til).

 

At mennesker gjør ulovlige ting, gjør ikke at du eller andre har lov til å fornærme trådstarter. Det er uhøflig og utrolig lite givende for diskusjonen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...