Gå til innhold

Noen som har Rock band i norge?


kriso

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
  • 2 måneder senere...
  • 2 måneder senere...
Jeg har rock band, spiller ca hver dag, expert gitar, drums hard (58/58) drums expert (40/58), Vocal Hard / Expert. Add "Lurkern" om dere vil spille.

Hei DanielHan

Er i USA og lurer på å kjøpe "rock band" her. Vil det virke på min PS3. kjøpt ny i Norge?

 

jball

Lenke til kommentar
Ser at PAL 360-versjonen koster såvidt over 1000-lappen hos Amazon UK, men det er uten selve spillet! :lol: Synes det er å ta kaka fra europeiske gamere og gi den til hunden :thumbdown:

 

hei ballerusk.

Er i L.A. nå. Vil gjerne kjøpr Rock Band her. Vil det virke i norge på PS3 norsk versjon.

Jeg trenger info om alt! Spillet, Hardware (gitar trommer mic hva vil virke i Norge?)

 

på forhånd TAKK, jball

Lenke til kommentar
Ser at PAL 360-versjonen koster såvidt over 1000-lappen hos Amazon UK, men det er uten selve spillet! :lol: Synes det er å ta kaka fra europeiske gamere og gi den til hunden :thumbdown:

 

hei ballerusk.

Er i L.A. nå. Vil gjerne kjøpr Rock Band her. Vil det virke i norge på PS3 norsk versjon.

Jeg trenger info om alt! Spillet, Hardware (gitar trommer mic hva vil virke i Norge?)

 

på forhånd TAKK, jball

 

Ja, alt vil funke. PS3 er sonfri imotsetning til Xbox360.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Jeg har rock band, spiller ca hver dag, expert gitar, drums hard (58/58) drums expert (40/58), Vocal Hard / Expert. Add "Lurkern" om dere vil spille.

Hei DanielHan

Er i USA og lurer på å kjøpe "rock band" her. Vil det virke på min PS3. kjøpt ny i Norge?

 

jball

Ja det vil det :)

 

Ps3 spill er sonefrie ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...