Gå til innhold

Problem med Jensen Airlink 2954


Anbefalte innlegg

Hei, jeg har et problem med en Jensen Airlink 2954. Har koblet den til nettet, og det kommer opp på Trådløse nettverk på pcen. Jeg kobler meg til og det fungerer helt fint. Men så kommer problemet, jeg får ikke tilgang til noen internett sider! Jeg kommer meg inn på routeren (192.168.0.1) men finner ikke noen instillinger som kan hjelpe. Har prøvd å gjenopprette den til fabrikkinstillinger der, men akkurat samme problem. Noen som vet om noen løsning eller har noen forslag til hva som kan prøves?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei, jeg har et problem med en Jensen Airlink 2954. Har koblet den til nettet, og det kommer opp på Trådløse nettverk på pcen. Jeg kobler meg til og det fungerer helt fint. Men så kommer problemet, jeg får ikke tilgang til noen internett sider! Jeg kommer meg inn på routeren (192.168.0.1) men finner ikke noen instillinger som kan hjelpe. Har prøvd å gjenopprette den til fabrikkinstillinger der, men akkurat samme problem. Noen som vet om noen løsning eller har noen forslag til hva som kan prøves?

 

Hei

 

Når du kommer inn på menyen til ruteren må du konfigurere den mot din internet linje. Om du setter i CD platen som fulgte med vil du få opp en guide som forklarer deg hvordan dette gjøres.

Får du det ikke til kan du sende en epost til [email protected]

 

Mvh. Tor

Tekniker - JensenScandinavia AS

Lenke til kommentar

Nå har jeg gjort som cden sier og innstallert Wlan Utility. Jeg er koblet til og alt, men mangler internett. På Link Status såtr hopper den mellom 70% og 100% på Noise level. Jeg får ikke opp noe som heltst på en nettside. Noen løsninger? USB tingen er også koblet til.

 

*Nå uppdaterer jeg den, og den har stoppet nesten helt ferdig (den blå streken er helt borte), men jeg ser at internett laster. Den har stått slik i 20 min nå, noen løsning på det?

Endret av chberge
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...