Gå til innhold

Fake windows vista layout.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm, hvorfor i alle dager gjøre xp mer like Vista.. Den lille tiden jeg hadde Vista gjorde jeg alt jeg kunne for å fjerne all møkka som kom med Vista..

Skrevet
Dette er en sånn post som er jeg vil ha flere innlegg :S Rapportert.

Hæ? Skal prøve å ikke være frekk eller noe, men gjør en av 2 ting.. Les igjennom egne innlegg før posting, det gjør det enklere for andre å forstå dem.. Er ikke dette mulig, prøv å rediger dem etter at du har postet. Eneste jeg forstod var ordet "rapportert".. Alle kan skrive feil, men de aller fleste korrigerer, særlig om det er en sterk kritikk av tråden.

Er selvsagt en dårlig tittel, og moderator bør komme med "guds hånd" og hjelpe, om det var det du mente..

Skrevet
Hmm, hvorfor i alle dager gjøre xp mer like Vista.. Den lille tiden jeg hadde Vista gjorde jeg alt jeg kunne for å fjerne all møkka som kom med Vista..

All møkka, hva er så galt med vista da? Greit nok at det er noen bugs men det kan da ikke være så ille.

Gjorde det for å få en ny layout ikke for å fjerne alt med xp.

Skrevet
Skjønte det, men er ikke så glad i ting som gjør pc`n tregere... :innocent:

Merker ikke så mye forskjell.

Poenget med denne topicen var at jeg skulle vise for de som har xp og er lei utseendet på den og vil gjøre den litt mer lik vista, verre er det ikke. :p

Skrevet
Skjønte det, men er ikke så glad i ting som gjør pc`n tregere... :innocent:

Sånn går det når man har en pIII 500 mhz ;)

Med ny hardware, så er vista minst like rask som XP. I mange tilfeller så loader programmer og spill mye raskere, noe som jeg liker.

Jeg får ca 15500 i 3dmark 06, noe som er ganske bra med 1 stk skjermkort i Vista 64. Har Xp på en annen harddisk, og synes faktisk Vista 64 er raskere. Vista funkerer mye bedre med multitasking f.eks.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...