MrNilsen1986 Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Vel. Som topic sier, står jeg bigtime fast i CORE levelen i Crysis. Det er siste "kammeret" jeg er i. Der jeg skal drepe alle disse "romvesene" for og komme meg vidre. Jeg har ganske nydlig gått gjennom en tunell, der jeg fyker i en enorm hastighet framover. Så nå har det skjedd. Jeg har blitt fortalt at jeg må drepe alle "romvesene" for i det hele tatt og komme meg vidre. Og jeg står helt uten ammo. Har fått drept kanskje 5 stk. Hva gjør jeg? Må jeg loade meg til starten på CORE, og samle mer ammo? Og la være og bruke noe som helst før jeg kommer dit?
RogueAlien Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 (endret) Jeg trodde det var bare og svømme i retning den store åpningen? Jeg husker ikke helt. Kanskje du kan bruke strength og slå dem? EDIT: Men seriøst du trenger heller ikke drepe alle du møter før det siste kammeret. Endret 2. februar 2008 av RougeAlien
JFM Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Mener man måtte vente på en "dør" som skulle åpne seg. Du trenger ikke drepe monstrene. Må man drepe noen så slå de med strenght.
Banandan Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Må bare vente ganske irriterende lenge i det "kammeret".
MrNilsen1986 Skrevet 2. februar 2008 Forfatter Skrevet 2. februar 2008 Jaok. Så det er ikke snakk om at jeg må drepe alle? Og hvor er det denne "gaten" åpner seg i rommet? I bunnen eller?
RogueAlien Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Det er en stor åpning som åpner seg og så ser du "lyset" og så drar du ut der..
MrNilsen1986 Skrevet 2. februar 2008 Forfatter Skrevet 2. februar 2008 Oki, så det enste jeg trenger og gjøre, er og gjemme til den åpner seg?
RogueAlien Skrevet 3. februar 2008 Skrevet 3. februar 2008 Oki, så det enste jeg trenger og gjøre, er og gjemme til den åpner seg? Ja hvis jeg husker riktig så må du bare holde deg i live til kammeret åpner seg.
MrNilsen1986 Skrevet 3. februar 2008 Forfatter Skrevet 3. februar 2008 Da skal jeg prøve dette etter trening og kino i dag
Isbilen Skrevet 26. februar 2008 Skrevet 26. februar 2008 Bruk maks armor og grabb tak i svinepelsene når de er nærme nok. Så knuser du trynet på dem, helt gratis. De er jo litt redde for deg, så med litt flaks blir du ikke angrepet av den ene mens du denger den andre.
-Léon- Skrevet 26. februar 2008 Skrevet 26. februar 2008 Bruk maks armor og grabb tak i svinepelsene når de er nærme nok. Så knuser du trynet på dem, helt gratis. De er jo litt redde for deg, så med litt flaks blir du ikke angrepet av den ene mens du denger den andre. We have a winner ^^ Genialt råd hehe. Er så glad jeg kom meg forbi det området og må innrømme at jeg ble helt tussete i hodet av å "svømme" gjennom alle de kammerene og føler at man bare går i ring >.<
maxell Skrevet 26. februar 2008 Skrevet 26. februar 2008 Hva skjer når man kommer ut i lyset da? Er spillet ferdig, eller kommer man seg ut i den "normale" verden igjen og møter på ekte folk? Spillet var supert i begynnelsen, men da jeg havnet nedi intet sammen med patetiske svømmende "monstre", så ble dette for drøyt for meg, har ikke tatt i det siden.
RogueAlien Skrevet 27. februar 2008 Skrevet 27. februar 2008 Jeg skjønner ikke hvorfor folk klager på dette med romvesener i Crysis, dere visste da på forhånd at det skulle være det i spillet og at spillet faktisk ER et sci/fi action spill? Jeg synes The Core var et interessant sted i Crysis og at det faktisk ga litt variasjon til spillet så det ikke ble bare jungelkrig. Det finnes tross alt nok av "virkelighetsnære" actionspill der ute.. Vil du ikke ha monstre, spill BF2 eller CS:S.
TheExcalibur Skrevet 27. februar 2008 Skrevet 27. februar 2008 (endret) En annen ting du kan gjøre er å bruke cloak gå nærme kvele dem eller bare husk før i romskipet skaff deg shotgun stå nærme så går det på ett skudd. Endret 27. februar 2008 av PhoenixHunter
JFM Skrevet 27. februar 2008 Skrevet 27. februar 2008 En annen ting du kan gjøre er å bruke cloak gå nærme kvele dem Hvordan kveler man fiender?
TheExcalibur Skrevet 27. februar 2008 Skrevet 27. februar 2008 Man går nærme trykker på f når det står grab enemy så trykker du. Så trykker du f igjen er det aliens dør de er det koreanere må du gjøre det to ganger.
Isbilen Skrevet 27. februar 2008 Skrevet 27. februar 2008 Jeg skjønner ikke hvorfor folk klager på dette med romvesener i Crysis, dere visste da på forhånd at det skulle være det i spillet og at spillet faktisk ER et sci/fi action spill? Jeg synes The Core var et interessant sted i Crysis og at det faktisk ga litt variasjon til spillet så det ikke ble bare jungelkrig. Det finnes tross alt nok av "virkelighetsnære" actionspill der ute.. Vil du ikke ha monstre, spill BF2 eller CS:S. Enig. Jeg var skeptisk som bare det etter all whiningen jeg hadde hørt på forhånd, men the Core er et kult avbrekk. Stemningsfullt og spesielt, og kontrollene fungerer overraskende bra. Ikke for langt eller for vanskelig heller, trekker ikke ned i det hele tatt.
TheExcalibur Skrevet 27. februar 2008 Skrevet 27. februar 2008 Jeg skjønner ikke hvorfor folk klager på dette med romvesener i Crysis, dere visste da på forhånd at det skulle være det i spillet og at spillet faktisk ER et sci/fi action spill? Jeg synes The Core var et interessant sted i Crysis og at det faktisk ga litt variasjon til spillet så det ikke ble bare jungelkrig. Det finnes tross alt nok av "virkelighetsnære" actionspill der ute.. Vil du ikke ha monstre, spill BF2 eller CS:S. Enig. Jeg var skeptisk som bare det etter all whiningen jeg hadde hørt på forhånd, men the Core er et kult avbrekk. Stemningsfullt og spesielt, og kontrollene fungerer overraskende bra. Ikke for langt eller for vanskelig heller, trekker ikke ned i det hele tatt. Jeg er helt enig med dere. Men det er litt kjedelig i core men gjør ingenting. Kult å se inni ett av rommskipene da.
maxell Skrevet 27. februar 2008 Skrevet 27. februar 2008 Savner fremdeles svar på hva som skjer når man evt kommer ut av The Core. Er det noen som helst vits for meg å plukke frem dette spillet igjen....i og med at scifi suger småstein i mine øyne. Jada...ingen vits i å kommentere at superdrakten er scifi i seg selv, motstanderene er i det minste normale i begynnelsen av spillet.
Isbilen Skrevet 27. februar 2008 Skrevet 27. februar 2008 (endret) I grunnen ikke, det er stort sett aliens du skyter på. Men du får kjøre god gammeldags flak-tank, og det er et par gøyale våpen igjen. Absolutt verdt å spille. Endret 27. februar 2008 av Isbilen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå