Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

LØST: Noen i Oslo med JTAG-kabel som kan unbricke en Linksys WRTG54G for meg? Betaler.


Anbefalte innlegg

Etter et mislykket forsøk på å legge inn DD-WRT på min WRT54G v.5 sitter jeg nå med en bricket router. Eneste mulighet for å gjenopprette firmware på versjon 5 av WRT54G er såvidt jeg har skjønt å benytte JTAG-kabel.

 

Hvis det er noen i Oslo-området som har en slik og er villig til å gjøre det for meg hadde jeg blitt svært glad. Betaler 500 kroner om du i samme slengen også legger inn DD-WRT.

Endret av vandelayphoto
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei.

 

Kan ikke hjelpe deg med kabel, men har du undersøkt/prøvd andre muligheter?

 

Ei stund siden jeg la inn dd-wrt på min linksys, men husker det var en mulighet med å kortslutte 2 pinner inne i routeren samtidig som den ble slått på og pinget mot. Ellers finnes det flere nivåer av reset, der jeg en gang med suksess fikk kontakt og "reddet" en Linksys ved å "dypresette". Husker ikke prosedyren, men info burde ligge på sidene relatert med dd-wrt.

Lenke til kommentar

her er recovery listen prøv fra toppen og ned over.

1. websiden

2. reset knappen (30sek, mens du setter i strømen)

3. tftp mens den boot'er

4. kortslutte pinner på wrt54 så du sletter nvram (NB: du kan svi helle wrt så se opp for den her!!!)

5. TTL kabel til PC-en (så hente ned via tftp server på en pc)

6. jtag som funker vær gang-

 

NB: nr 4 bør du ikke prøve hvis du ikke er forbret på og ødlegge hardware på selv wrt, alle dem andre måtene kan du ikke fuck opp noe hardware.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...