Gå til innhold

HTC Touch Cruise


Anbefalte innlegg

Nå har Touch blitt enda bedre!

"Nå har Touch blitt bra!" mener dere vel.. Både den første Touch og kompromiss-innrømmelsen Touch Dual var jo regelrett dårlige.

 

Til de som syns mobilen er TREG og Hakkete sjekk ut http://htcclassaction.org/

 

*gjesp*

 

http://www.amobil.no/artikler/htc-kunder_r...forgjeves/48031

 

Men i en uttalelse fra HTC bekrefter selskapet nå at deres enheter med Qualcomm-brikkesettet MSM 7200 under panseret ikke bruker brikkesettet ATI Imageon.

 

Dermed er hele saken blitt til en ikke-sak for HTC. På HTCClassAction er det imidlertid fortsatt storm i vannglasset, og flere brukere er fortsatt rasende på HTC.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da syntes jeg de bør presisere det med å for eksempel skrive:

 

"Det som er spesielt med serien, er at mobilene skal kunne styres uten stylus"

 

EDIT:

eventuelt:

 

"Det som er spesielt med denne serien av trykkfølsomme windows-telefoner, er at mobilene skal kunne styres med tommelen."

Endret av BeachDumb
Lenke til kommentar

Jævlig til grinete kritikk fra folk her da :p

 

Må bare syte litt. Fikk mobilen igår og har ripe i den idag :( Buhu! Må tilte den litt for å se det, men jævlig irriterenes :p

 

Kjempe telefon, ganske rask(mye raskere enn de videone viser) og enkel å bruke. Spekket med funksjonalitet. :D

 

Synes femmeren er en god karakter på denne tlf!

Lenke til kommentar

Igjen en merkelig test av en Windows telefon.

Kommunikasjon: 3 av 5 stjerner.

4-bånds GSM, GPRS, EDGE, 3G, Super-3G, Wi-Fi og A2DP. Hva mer kan man forlange?

 

Nyttefunksjoner: 2,5 av 5 stjerner

Dere skriver "Alt i alt er Touch Cruise en av de beste nyttemobilene du kan få tak i - om ikke den beste." Men allikevel bare 2,5 stjerner?

 

Og, som jeg har spurt om på tidligere tester, kan dere ikke være så snill å bruke et benchmark program som måler applikasjonsytelsen på WINDOWS applikasjoner? Jeg har aldri brukt et Java program på en Windows telefon, og mener dette er fullstendig unyttig informasjon. Det blir som å måle ytelsen på en Linux maskin ved å benchmarke et eller annet Windows-program kjørt gjennom Wine, altså riv ruskende galt. Dette gjelder forøvrig også Symbian testene deres.

Endret av covah
Lenke til kommentar
Igjen en merkelig test av en Windows telefon.

Kommunikasjon: 3 av 5 stjerner.

4-bånds GSM, GPRS, EDGE, 3G, Super-3G, Wi-Fi og A2DP. Hva mer kan man forlange?

 

Dette har også skjedd tidligere, og jeg er helt enig det er latterlig å gi kun 3 på en telefon som har alt (bortsett fra IR). Det er nok prisklassen som gjør dette. Men for en som leser testen mener jeg det blir villedende, da man lett kan tro denne er like godt utstyrt som feks en SE K530i som også fikk terningkast 3. Pris burde være egen kategori som kan dra ned snittet etter min mening.

Lenke til kommentar

Er du latterlig? Telefonen ser jo utrolig flott ut. Har fine linjer og linger alt annet på en smartphone. Fin finish i metall og glass. Ser ut og kjennes som det er utrolig god kvalitet.

 

Helt du du begynner å trykke på skjermen, for den er direkte svak. Fikk akkurat som en liten pixel feil når jeg brukte pennen på den idag. Irriterer meg over den skjermen!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hatt HTC Touch Cruise i noen uker nå. Liker tlf bare bedre og bedre. Men jeg sliter med å få til GPS på den. Laster ned og innstalerer et gratis bykart, men når jeg starter opp igjen tom tom, får jeg melding om at kart ikke finnes? Jeg får bare spørsmål igjen om å laste ned et bykart.

 

Noen som har noen tips?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei gutter som kan mobil

Dersom dere fortsatt er online er dette en telfon for meg:

Behov:

god synkronisering av avtaler og kontakter

lett SMS skriving med finger (helst ikke penn)

GPS viktig (har fra før en eldre Mio a701 GPS tel. med dårlig touch screen)

 

Ikke viktig

e-post

kamera

radio

 

Skal jeg gå for den større HTC Tytn II

 

mvh

 

svein ove

Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...