Glenn Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 Tele2 har lansert et nytt mobilabbonement, Tele2 One. Du ringer for 1 øre pr. sekund. En direkte kopi av Chess sitt nye abb med andre ord. http://www.tele2.no/privat/mobil/abonnement/one/
Glenn Skrevet 31. januar 2008 Forfatter Skrevet 31. januar 2008 (endret) Ooops, feilpost. Endret 31. januar 2008 av Glenn
tunam85 Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 Minimumsfakturering 99,- per mnd.Hadde den vært 49kr,så hadde jeg portert.
sk1rty Skrevet 1. februar 2008 Skrevet 1. februar 2008 Brukte telepriser.no og fant ut at jeg tjener på å bytte fra Champion til One, så da har jeg nettopp gjort dette Penger spart
gunny Skrevet 1. februar 2008 Skrevet 1. februar 2008 Amobil eller Tele2 sier det er i telenor's nett, men det må vel være en sannhet med modifikasjoner.... Tele2 porterer jo over til netcom i disse dager. Har selv vært tele2 kunde og har vært fornøyd med det, helt til de skulle over på netcom sitt nett. Ikke noe galt med netcom men her i såkalte grisegrente strøk, er faktisk telenor best. Derfor må de som ikke bor i byer, eller større steder om å tenke på det med dekning til de forskjellige selskaper.
Panasony Skrevet 5. februar 2008 Skrevet 5. februar 2008 Har hatt såkalt Netcom BusinessTalk Basic gjennom Ownersbuy.no i en årrekke * 0,46 oppstart * 0,57 sms og per minutt * 57,- i måneden Alle med det abb. burde gjøre som meg og bytte over til dette, for nå er det endelig masse penger å spare for storforbrukere på å dra fra Ownersbuy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå