Gå til innhold

– Mer Portal på vei


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helt konge hadde det vært med en "fortsettelse" eller en ett nytt plott. Jeg spillte Portal uten å vite noe annet om det enn hovedprinsippet med portal-gun'en.. Jeg trodde det bare var ett "puslespill", og VELDIG positivt overrasket da jeg holdte på å dø ^^

 

GENIALT var spillet. Håper på en #2!

Lenke til kommentar
Valve er kanskje det eneste spillselskapet som bare har gitt ut bra stuff, så ser fram til dette ja.

 

Men hva med en kombinasjon? Altså Portal-gunneren i Episode 3. Det hadde vært noe...

 

Vil nok si at Blizzard også hører til den kategorien (av de selskapene som har gitt ut en del spill).

Hvis du vil ha både skyting og portaler er kanskje Prey noe for deg. Syntes det var et veldig bra spill selv om det kanskje ikke kan måle seg med Half-Life-serien.

Lenke til kommentar
Jeg Elsker alt av Half-Life, skal faktisk tatovere HL logoen (den med A lignene i sirkel) på skulderen;)

 

Men er så hekta på Duke Nukem Også, så det blir nok et atom merke tatovert på sida på ryggen eller på eine sida av brystkassa:P

 

Det er en lambda.

 

Ellers blir det jo interessant å se med disse nye brettene, portal var jo kult men kort, er det et helt eget spill, så vet jeg ikek hvor mye jeg egentlig gidder å betale for det.

 

AtW

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...