Gå til innhold

Liv på annen planet?


MrUrge

Anbefalte innlegg

Hei, jeg leste nettopp et innlegg på youtube der en forklarte at Nasa hadde funnet liv på en annen planet.. Men at den planeten passerer bare hvert 3600 år, og neste gang den passerer er i 2012.. Er dette sant ?

Bare lurer, fordi hadde jo vært veldig spennende om det faktisk hadde vært sant at det hadde bodd andre folk/skapninger der.

Endret av MrUrge
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dessutan har mange observert UFO-ar.

Det at noen ser ett eller annet lys på himmelen som de ikke umiddelbart klarer å gi en fullgod forklaring på er ikke et bevis på at det finnes liv andre steder i universet. UFO er ikke en forkortelse for "utenomjordiske flygende farkoster", men uforklarte flygende objekter, som kan være stjerner, planeter, landingslys på fly, kulelyn eller lignende.

Lenke til kommentar
Dessutan har mange observert UFO-ar.

Det at noen ser ett eller annet lys på himmelen som de ikke umiddelbart klarer å gi en fullgod forklaring på er ikke et bevis på at det finnes liv andre steder i universet. UFO er ikke en forkortelse for "utenomjordiske flygende farkoster", men uforklarte flygende objekter, som kan være stjerner, planeter, landingslys på fly, kulelyn eller lignende.

 

Eg bur i ei vestlandsbygd...maaange mil frå næraste flyplass! Dessutan var det lys i ulike fargar på den eg har sett.

 

(Eg veit kva UFO står for)

Lenke til kommentar
Eg bur i ei vestlandsbygd...maaange mil frå næraste flyplass!

Tro det eller ei, fly har en rekkevidde på ganske mange mil. De driver ikke bare og flyr i ringer over flyplassen.

 

Det er snakk om i alle fall 15 mil....Og den flyplassen er so liten at det nesten aldri landar fly der! Fly har dessutan ikkje blinkande lys i raude blå og grøne fargar...

Lenke til kommentar
Eg bur i ei vestlandsbygd...maaange mil frå næraste flyplass!

Tro det eller ei, fly har en rekkevidde på ganske mange mil. De driver ikke bare og flyr i ringer over flyplassen.

 

Det er snakk om i alle fall 15 mil....Og den flyplassen er so liten at det nesten aldri landar fly der! Fly har dessutan ikkje blinkande lys i raude blå og grøne fargar...

 

 

Rødt og grønt på vingene, og et lys i halen.

EDIT: Som blinker.

Endret av Joney
Lenke til kommentar
Fly har dessutan ikkje blinkande lys i raude blå og grøne fargar...

Fly skal ha et rødt navigasjonslys på venstre vingespiss, et grønt på høyre vingespiss og et hvitt (som godt kan være blåaktig) under halen. Fly kan i tillegg ha blinkende markeringlys i ulike farger (f.eks gult og grønt) på undersiden. Før landing slås det på et kraftig hvitt foroverrettet landingslys. Også helikoptre har flere fargete lys, og helikoptre kan fly på måter som er umulig for fly.

 

Jagerfly på oppdrag slår ofte av alle lys og oppleves derfor som skygger på himmelen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...