Gå til innhold

fjernutløser til canon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ligger en tråd som omhandler akurat det samme i kategorien for objektiver, filtre, blits og utstyr.

 

Men tilbake til saken, jeg kjøpte en slik som du har kjøpt, bortsett fra at navnet var et annet. Men helt identisk i utformingen, har brukt den endel og er hittil veldig fornøyd.

 

Betalte vel i underkant av 200,- NOK inkl. frakt.

 

har riktignok ikke prøvd den på mer enn ca. 20 meter ennå, men mtp. prisdifferansen til Canons originale så vil jeg si den er verdt pengene.

Lenke til kommentar

har også kjøpt en tilsvarende sak og er fornøyd nok

 

Men en ulempe med billigvaren er at den har en tendens til å blande seg med en radiotrigger jeg har for blitzen (og det uansett hvilke kanaler jeg velger). Jeg mistenker at det er blitz-triggeren som er for ømfintlig for radiostøy, dog.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Som en lite side spørsmål så lurte jeg på om det var noen her som visste hvor langt tid man måtte vente på ting fra ebay. Det ble sendt for en uke siden men har enda ikke dukket opp noe her.

 

 

Kommer helt an på, jeg har fått ting fra Hong Kong på 3 dager, andre ganger har ting tatt opptil 3 uker.

Lenke til kommentar
Som en lite side spørsmål så lurte jeg på om det var noen her som visste hvor langt tid man måtte vente på ting fra ebay. Det ble sendt for en uke siden men har enda ikke dukket opp noe her.

 

Det kan ta lang tid.Venter selv på noe fra Ebay"en annen selger".Er i 3 uka nå.

Det kommer litt an på hvilket transportmåte du bruker.Har funnet ut at Fedex er Rasket,så prøver kun å bruke dem.

 

Her er transportmåten som du har fått:

 

Shipping by Airmail by Hong Kong Post. Normally it will take 1-3 weeks arrive in most countries( however some mails can be delayed as it depends on the post office at buyer's country. Italian post is the longest in the world and and take up to two months to arrive, please be patient on it.)

Endret av Nautica
Lenke til kommentar
Vet ikke om det er samme sak dere snakker om, men jeg kjøpte til Canon EOS 400D fjernutløser Canon RC-1IR til 249kr., da jeg undersøkte, fant jeg den ikke billigere i noen nettbutikk. Den er liten og meget effektiv. Kjekk liten sak. (Fikk tips om den her selvsagt :yes: )

RandiA

 

 

Er nok ikke samme sak, original trådløs fjernkontroll til 20/30/40D koster i overkant av 3000,- her i Norge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...