Gå til innhold

Vis din twink og diskuter rundt tema


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har en 39 mage twink:

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...on&n=Rektus

 

1,4k fireball og 1,7k Pyro crits med berserking gjør kort prosses med alt som ikke er twinket.

 

Men gidder aldri spille på den for battlegroupen (Ruin) er latterlig elendig. 4 servere totalt, to av de er RP server. Kan logge på en søndag ettermiddag og vente 30 min på en WSG eller AB i 30-39 bracketen, for å så bli zerget i senk av 10 horder mot meg og 5 lvl 30 night elf hunters. Alliance FTL. Taper sikkert 90%+ i den bracketen. I tillegg blir /bg spammet med italiensk crap fra Hakkar realmen.

Så aldri roll en char på en server i Ruin =P

 

EDIT: Twinket denne for lenge siden, er sikkert noe bedre etter 2.3, skulle også skaffe bedre back og skuldre men kom aldri så langt før jeg fant ut at twinking er meningsløst :ph34r:

Endret av futtbucker
Lenke til kommentar
Mange gode twinks her.

Prøver selv å få Pendulum of doom men den er aldri på AH og droprate er så lav at det er ikke noe point i å prøve å farme den.

 

Et tips til folk her om en god trinket... Jobber med den selv;)

Gurubashi Arena Award: http://www.wowhead.com/?item=19024#reward-from

 

Gøy å se hva andre folk velger å gjøre med sine twinks, enchants osv ;)

ja, den trinketen der suger til seg sykt mye dmg :) så den er verdt strevet å skaffe.

med litt hjelp for å sikre kista så vil jeg tro det går greit.

Lenke til kommentar

Ingen lvl req nei, er quest reward.

Questet kan du få uansett lvl. Eneste du må huske på som twink er at du får xp for det. Så viss du har lite å gå på så kan det være litt utrygt. Du kan får denne gjennom å få tak i chest'n i gurubashi arena. Eg pleier å møte opp når den kommer og håpe på at ingen andre gjør det. Lykke til med å få den. Chest'n spawner hver 3 time btw

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9
Ingen lvl req nei, er quest reward.

Questet kan du få uansett lvl. Eneste du må huske på som twink er at du får xp for det. Så viss du har lite å gå på så kan det være litt utrygt. Du kan får denne gjennom å få tak i chest'n i gurubashi arena. Eg pleier å møte opp når den kommer og håpe på at ingen andre gjør det. Lykke til med å få den. Chest'n spawner hver 3 time btw

 

oO - takk :)

 

Questet het så mye som det som linken din sa ;)

 

Men får lese litt på wow-head om det. Hvilken lvl burde jeg være i? Broren min kan sikkert booste meg (Lvl 56 mage).. Er priest btw.. Noe å ha?

 

EDIT2: Starter questet her og man går i en arena for å finne quest iteamsa.. Eller..?

Bare dropp å forklar om det blir OT - send gjerne PM om du orker :)

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar
Ingen lvl req nei, er quest reward.

Questet kan du få uansett lvl. Eneste du må huske på som twink er at du får xp for det. Så viss du har lite å gå på så kan det være litt utrygt. Du kan får denne gjennom å få tak i chest'n i gurubashi arena. Eg pleier å møte opp når den kommer og håpe på at ingen andre gjør det. Lykke til med å få den. Chest'n spawner hver 3 time btw

 

oO - takk :)

 

Questet het så mye som det som linken din sa ;)

 

Men får lese litt på wow-head om det. Hvilken lvl burde jeg være i? Broren min kan sikkert booste meg (Lvl 56 mage).. Er priest btw.. Noe å ha?

 

EDIT2: Starter questet her og man går i en arena for å finne quest iteamsa.. Eller..?

Bare dropp å forklar om det blir OT - send gjerne PM om du orker :)

Det er absolut on topic.

Disse spørsmålene er hva tråden er til.

Du går i STV, der er en arena som heter Gurubashi arena.

I denne arena'en kan alle angripe alle. Hver 3 time vil en kiste spawne i midten og folk må sloss for å få den. Viss du klarer å loote den så får du quest item og viss du er heldig bra gear. Du trenger 8 quest items fra kisten for å få trinketen.

Lenke til kommentar
Er det fortsatt mulig å putte på 40 stamina & 12 agility enchant på legs lvl 39 ? Prøvde med 28 crit rating på buen min, men det funka ikke. Og det står requires lvl 60 på den, som det gjør på legenchantene. ( lvl 60 vil si item lvl 60, ikke required lvl 60.)

Hehe er et lite triks til å få til leg armor.

Du må ta en BOE bukse og gi den til en lvl 60+

Lvl 60+ fyren vil så ta på leg armoren og gi tilbake buksen til deg.

Oala du har leg armor på buksen ;)

 

Kan også sende det på mail til main.

 

Husk at item må være BOE. BOP fungerer ikke!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

BOP =Bind on pick up

BOE =Bind on equipped?

 

Er det ofte lvl 30+ folk der? Jeg har kanskje veldig liten sjangse for å få tak i dette? Tidspunktene er jo: 00:00 - 03:00 - 06:00 - 09:00 osv..?

Lenke til kommentar
BOP =Bind on pick up

BOE =Bind on equipped?

 

Er det ofte lvl 30+ folk der? Jeg har kanskje veldig liten sjangse for å få tak i dette? Tidspunktene er jo: 00:00 - 03:00 - 06:00 - 09:00 osv..?

Ja det stemmer

 

Er nok ofte lvl 70 folk der.

Hver 3 time ja. Viss du er der når chesten spawner så kan du være heldig at ingen kommer før etter du har lootet ;)

 

Lykke til

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...