Gå til innhold

Vis din twink og diskuter rundt tema


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det fortsatt mulig å putte på 40 stamina & 12 agility enchant på legs lvl 39 ? Prøvde med 28 crit rating på buen min, men det funka ikke. Og det står requires lvl 60 på den, som det gjør på legenchantene. ( lvl 60 vil si item lvl 60, ikke required lvl 60.)

Hehe er et lite triks til å få til leg armor.

Du må ta en BOE bukse og gi den til en lvl 60+

Lvl 60+ fyren vil så ta på leg armoren og gi tilbake buksen til deg.

Oala du har leg armor på buksen ;)

 

Kan også sende det på mail til main.

 

Husk at item må være BOE. BOP fungerer ikke!

 

Hmmm, var det jeg prøvde med buen min. Epic lvl 37 og 28 crit rating enchant funka ikke. Og jeg prøvde det på en lvl 70 char. I tillegg var det mange som sa det ikke funka lenger, sååå :( Men det funker med leg enchants fortsatt altså ?

Lenke til kommentar
Er det fortsatt mulig å putte på 40 stamina & 12 agility enchant på legs lvl 39 ? Prøvde med 28 crit rating på buen min, men det funka ikke. Og det står requires lvl 60 på den, som det gjør på legenchantene. ( lvl 60 vil si item lvl 60, ikke required lvl 60.)

Hehe er et lite triks til å få til leg armor.

Du må ta en BOE bukse og gi den til en lvl 60+

Lvl 60+ fyren vil så ta på leg armoren og gi tilbake buksen til deg.

Oala du har leg armor på buksen ;)

 

Kan også sende det på mail til main.

 

Husk at item må være BOE. BOP fungerer ikke!

 

Hmmm, var det jeg prøvde med buen min. Epic lvl 37 og 28 crit rating enchant funka ikke. Og jeg prøvde det på en lvl 70 char. I tillegg var det mange som sa det ikke funka lenger, sååå :( Men det funker med leg enchants fortsatt altså ?

Eg vet ikke om dette fremdeles fungerer på buer, men eg garanterer at det funker på legs.

Litt rart egentlig, men men ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Ok. Det er jo helt genialt da :)

 

Hvorfor fungerer dette kun med legs? Så om jeg har en cloth leg til meg selv, gir den til en lvl 70 venn, han enchanter den og jeg får et supert iteam ?? :)

 

*Må testes*

Lenke til kommentar
Kan dere forklare hva som skjer? Man får en god ting, gir den til en high lvl - enchanter den - sender den tilbake = ?

Det er ikke snakk om enchants, men patchwork.

De må bli satt på en item av en lvl 60+ men det er ikke noen lvl req for hvilke items den puttes på.

 

Se link så forstår du kanskje mer: http://www.wowhead.com/?item=29536

Endret av Bad Apple
Lenke til kommentar
Ok. Det er jo helt genialt da :)

 

Hvorfor fungerer dette kun med legs? Så om jeg har en cloth leg til meg selv, gir den til en lvl 70 venn, han enchanter den og jeg får et supert iteam ?? :)

 

*Må testes*

Vel, det er vel bare leggings det finnes slike armor kits til. Bortsett fra de som gir armor/stam.

 

Edit: Bah, litt sen.

Endret av Inxs
Lenke til kommentar
Ok. Det er jo helt genialt da :)

 

Hvorfor fungerer dette kun med legs? Så om jeg har en cloth leg til meg selv, gir den til en lvl 70 venn, han enchanter den og jeg får et supert iteam ?? :)

 

*Må testes*

Vel, det er vel bare leggings det finnes slike armor kits til. Bortsett fra de som gir armor/stam.

 

Edit: Bah, litt sen.

Du kan skaffe enchant til headpiece på low lvl. Se min twink.

Dette gjør du igjennom et quest. Tar ikke så lang tid heller.

Dette gjør du igjennom å skaffe librams.

 

Du kan gjøre dette på både BOE og BOP gear også ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Sorry for mange dumme spørsmål, men er helt ny på wow..

 

Her ser du en ganske god healing enchant. Kan man få den på en lvl 34 iteam f.eks?

 

Lurer også på om en pvp priest skal specce holy eller fortsette med shadow selvom han skal stå i 39 en stund?

Lenke til kommentar
Sorry for mange dumme spørsmål, men er helt ny på wow..

 

Her ser du en ganske god healing enchant. Kan man få den på en lvl 34 iteam f.eks?

 

Lurer også på om en pvp priest skal specce holy eller fortsette med shadow selvom han skal stå i 39 en stund?

Du kan bruke den på hvilke som helst leg item som ikke er soulbound. Men eg ville anbefalt deg å bruke det på noe som virkelig er bra. Bare dumt å bruke mye penger til å forbere dårlig gear.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Har ett blått iteam.. Kommer ikke til å gjøre det før jeg begynner å bli litt rik.. Har kun 9g etter 5g respecc og kjøpte alle lvl 28 og 30 spells på en gang.. Forsvant noen gold der .. :(

Lenke til kommentar
Har ett blått iteam.. Kommer ikke til å gjøre det før jeg begynner å bli litt rik.. Har kun 9g etter 5g respecc og kjøpte alle lvl 28 og 30 spells på en gang.. Forsvant noen gold der .. :(

hehe du kan vel regne med at de koster 200-300g på AH ;)

Du snakker vel om mainen din også siden du sier du er ny i spillet..

Kanskje du bare burde lvle til lvl 70 før du tenker på sånne ting, bedre ting å bruke pengene på vet du.

 

Redigert* Noe nett problemer der.

Endret av Bad Apple
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Jaja, men jeg har så mange venner ingame.. Jeg ga alle riktig rank i guilden og han skal gi meg 80g til lvl 40 mount osv.

 

Ikke noe jeg tenker å gjøre nå, men det er da fult mulig å gi den en litt dårligere enchant :)

Lenke til kommentar

Yesda, funka med legenchant. Mangler bare chest-enchant så er jeg ferdig, gått max ut. Vurdere også å skifte fra Bow of Searing Arrows til The sillencer( fra bue til Gun pga da kan jeg bruke bullets med 12,5 dps, mens høyeste arrows er 7,5 dps...) Glemte å sjekke det før jeg wasta 100g på buen + enchant xD meen men...

 

Level 39 Hunter twink : http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...&n=Legolazy

 

Foresten, noen som har testa resilience enchant på twinks ?

 

på lvl 39: 14.90 resilience = 1 % less chance to be crit and 2% less crit damage reduction.

 

 

Stemmer dette ?

Endret av QveltinG
Lenke til kommentar
Yesda, funka med legenchant. Mangler bare chest-enchant så er jeg ferdig, gått max ut. Vurdere også å skifte fra Bow of Searing Arrows til The sillencer( fra bue til Gun pga da kan jeg bruke bullets med 12,5 dps, mens høyeste arrows er 7,5 dps...) Glemte å sjekke det før jeg wasta 100g på buen + enchant xD meen men...

 

Level 39 Hunter twink : http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...&n=Legolazy

 

Foresten, noen som har testa resilience enchant på twinks ?

 

på lvl 39: 14.90 resilience = 1 % less chance to be crit and 2% less crit damage reduction.

 

 

Stemmer dette ?

Eg har ikke hatt noen 39 Hunter twinks, men eg vet du burde bytte belt. Om du bytter i AB belt eller til beltet eg har på min twink er opp til deg. (se min link for twink for å se hvilke belt eg mener, første post)

 

Du har surefooted, en veldig god ench. men du burde hatt AB boots istedet. Det vil gi deg running speed også. For folk med plate så funker ikke dette, siden vi må ned til lvl 28 AB gear men alle andre burde ha AB gearet. Tror også WSG neck og ring er bedre enn det du har.

 

Bare venlige tips ;)

Lenke til kommentar

Her er min. http://armory.wow-europe.com/character-she...e&n=Amerdan

Har også 2x Kang The Decapiator, en med Mongoose og en med Savagery.

Noen vil kanskje synes våpna som er equipet er for raske, men det er helt feil.

Ligger på 270dps i pvp. Bytter om på våpen i battlegrounds, og bruker Kang med Savagery på warriors og paladins. Dualwield på alt annet. Den med Mongoose har jeg mest for showoff.

Lenke til kommentar
Yesda, funka med legenchant. Mangler bare chest-enchant så er jeg ferdig, gått max ut. Vurdere også å skifte fra Bow of Searing Arrows til The sillencer( fra bue til Gun pga da kan jeg bruke bullets med 12,5 dps, mens høyeste arrows er 7,5 dps...) Glemte å sjekke det før jeg wasta 100g på buen + enchant xD meen men...

 

Level 39 Hunter twink : http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...&n=Legolazy

 

Foresten, noen som har testa resilience enchant på twinks ?

 

på lvl 39: 14.90 resilience = 1 % less chance to be crit and 2% less crit damage reduction.

 

 

Stemmer dette ?

Eg har ikke hatt noen 39 Hunter twinks, men eg vet du burde bytte belt. Om du bytter i AB belt eller til beltet eg har på min twink er opp til deg. (se min link for twink for å se hvilke belt eg mener, første post)

 

Du har surefooted, en veldig god ench. men du burde hatt AB boots istedet. Det vil gi deg running speed også. For folk med plate så funker ikke dette, siden vi må ned til lvl 28 AB gear men alle andre burde ha AB gearet. Tror også WSG neck og ring er bedre enn det du har.

 

Bare venlige tips ;)

 

Skal bytte til AB beltet og wsg neck når jeg får nok marks. Samme med AB trinket / Pvp Trinket. Droppa AB-bots pga jeg ikke kunne ha Surefooted enchant på de ( faen ta at lvl 38 versjonen av leather bootsa bare er Rogue /druid only :() Får nesten 2% hit pga 10 hit-rating fra bootsa.:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...