brune-ha Skrevet 17. februar 2003 Skrevet 17. februar 2003 Skal ha en CPU vifte som kan kjøle xp2000+ palemino. Skal koste under 200kr, må enten være på: Quad Komplett Har denne nå men den bråker så fælt: Cooler Master CPU-Vifte Socket A/7/FCPGA så på disse: Cooler Master CPU-Vifte Socket A/7/FCPGA Eller: Spire WhisperRock III ™ andre forslag?
RostamX Skrevet 17. februar 2003 Skrevet 17. februar 2003 Spire WhisperRock III Høres kjempe grei ut spør du meg! Den har relativt lavt støynivå og kjøler CPU`er opp til xp 2800+ Den ville jeg ha gått for, billig er den
brune-ha Skrevet 17. februar 2003 Forfatter Skrevet 17. februar 2003 Spire WhisperRock III Høres kjempe grei ut spør du meg!Den har relativt lavt støynivå og kjøler CPU`er opp til xp 2800+ Den ville jeg ha gått for, billig er den Veit det, kjøler bare palemino 2100 da. Men koster jo ikke noe
brune-ha Skrevet 17. februar 2003 Forfatter Skrevet 17. februar 2003 Denne så heller ikke så ille ut Spire FalconRock II ™ Hvem skal jeg velge av Spire viftene? Pris forskjellen er ikke noe!
brune-ha Skrevet 17. februar 2003 Forfatter Skrevet 17. februar 2003 Hadde vist denne Cooler Master CPU-Vifte Socket A/7/FCPGA Men tror ikke den bråker 24db som de sier, kameraten min sin Silen Twin som bråker 21db er nesten lydløs i forskjell til denne her.
traskas waits for alice Skrevet 17. februar 2003 Skrevet 17. februar 2003 http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?A...?ARTNR=612N2GML kikk på denne... den flytter mer luft, bråker mindre og er like greit å bytte ut vifta i stedet for hele blokka
brune-ha Skrevet 17. februar 2003 Forfatter Skrevet 17. februar 2003 http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=612N2GML kikk på denne... den flytter mer luft, bråker mindre og er like greit å bytte ut vifta i stedet for hele blokka Så på denne GlacialTech CPU-Vifte Socket A/370/FCPGA, har kobber ribbe (som er bedre). Hvorfor ikke ta den. Gidder ikke å bestille fra Microplex nå, gidder ikke å betale 100kr i frakt bare for en en billig vifte!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå