Cepherit Skrevet 30. januar 2008 Skrevet 30. januar 2008 Ja, jeg har lastet ned Thieves Arsenal og alt ser ut til å virke... Men jeg vet ikke hvordan å få tak i Tinga! Jeg er The Gray Fox også... Og i ReadMe'en står det at Basso the Boxman kontakter flinke tyver! (Basso often contacts skilled thieves) Jeg sliter litt... Og jeg har så innmari lyst på Utstyret! Pliis noen hjelp meg! :*( Venter på svar...
haffi Skrevet 30. januar 2008 Skrevet 30. januar 2008 Ja, jeg har lastet ned Thieves Arsenal og alt ser ut til å virke...Men jeg vet ikke hvordan å få tak i Tinga! Jeg er The Gray Fox også... Og i ReadMe'en står det at Basso the Boxman kontakter flinke tyver! (Basso often contacts skilled thieves) Jeg sliter litt... Og jeg har så innmari lyst på Utstyret! Pliis noen hjelp meg! :*( Venter på svar... link til moden:D?
Cepherit Skrevet 31. januar 2008 Forfatter Skrevet 31. januar 2008 http://www.tesnexus.com/downloads/file.php?id=9655
Digidice Skrevet 6. februar 2008 Skrevet 6. februar 2008 (endret) Ja, jeg har lastet ned Thieves Arsenal og alt ser ut til å virke...Men jeg vet ikke hvordan å få tak i Tinga! Jeg er The Gray Fox også... Og i ReadMe'en står det at Basso the Boxman kontakter flinke tyver! (Basso often contacts skilled thieves) Jeg sliter litt... Og jeg har så innmari lyst på Utstyret! Pliis noen hjelp meg! :*( Venter på svar... Kansje litt gammel post men jeg prøve jeg. Etter det jeg husker kommer det en liten gutt og springene til deg med et notat, og etter du leser det notatet så kan du gå ned dit Basso holder til. Han holder til nedi kloakken i imperial city, så du må løpe litt rundt i bakgårene/hagene der til du ser er lokk som du kan trykke på og gå ned i. Han selger mye kjekt utstyr, og gir deg noe missions. Etter det jeg også husker så kunne man selge stjålne items til han Endret 6. februar 2008 av Digidice
Cepherit Skrevet 6. februar 2008 Forfatter Skrevet 6. februar 2008 Ja, jeg fant ut at du trenger OBSE... Men jeg får ikke til å Installere det rett... Kan noen hjelpe meg...???
MiSP Skrevet 6. februar 2008 Skrevet 6. februar 2008 Ja, jeg fant ut at du trenger OBSE...Men jeg får ikke til å Installere det rett... Kan noen hjelpe meg...??? Les Readme-filen som følger med OBSE (evt. instruksjonene på hjemmesiden). Det er bare noen filer som skal kopieres inn, og når du skal spille Oblivion, så må du huske å kjøre obse_loader.exe (som igjen laster spillet).
Cepherit Skrevet 6. februar 2008 Forfatter Skrevet 6. februar 2008 Det vet jeg... Men når jeg trykker på Loader'en står der at jeg har Orginal Versionen, og at jeg må oppgradere, menst jeg har Nyeste Version
MiSP Skrevet 6. februar 2008 Skrevet 6. februar 2008 Det vet jeg... Men når jeg trykker på Loader'en står der at jeg har Orginal Versionen, og at jeg må oppgradere, menst jeg har Nyeste Version Prøv å installere den nyeste oppdateringen om igjen. Bruker du Shivering Isles?
Cepherit Skrevet 6. februar 2008 Forfatter Skrevet 6. februar 2008 Nei, jeg bruker ikke Shivering Isles, Installere? Ekke det bareå laste ned å legge filene i Oblivion mappen da??
MiSP Skrevet 6. februar 2008 Skrevet 6. februar 2008 Nei, jeg bruker ikke Shivering Isles, Installere? Ekke det bareå laste ned å legge filene i Oblivion mappen da?? Du trenger ikke Shivering Isles, jeg bare lurte. I så fall kunne det hatt noe å si. Oppdateringen du laster ned er en kjørbar fil. Den dobbeltklikker du på, så går det noen minutter, så er spillet oppdatert (du får beskjed når den er ferdig).
Cepherit Skrevet 6. februar 2008 Forfatter Skrevet 6. februar 2008 Ok, hvor finner jeg den Updaten? Er den inni OBSE 14.0 mappen?
MiSP Skrevet 6. februar 2008 Skrevet 6. februar 2008 (endret) Ok, hvor finner jeg den Updaten? Er den inni OBSE 14.0 mappen? Jeg snakker om oppdateringen til selve spillet, Oblivion. Den finner du på http://elderscrolls.com/downloads/updates_patches.htm. Husk å laste ned den riktige versjonen (sannsynligvis den som heter OBLIVION UK/EUROPEAN/AUSTRALIAN PATCH v1.2.0416). Endret 6. februar 2008 av MiSP
Cepherit Skrevet 7. februar 2008 Forfatter Skrevet 7. februar 2008 Oja... Slik! Ja jeg hadde Updaten før, men så reinstallerte jeg spillet... Tusen Takk flokz...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå