Gå til innhold

Rask titt på opsett? forslag? forbedringer?


Anbefalte innlegg

hej ta en rask over titt på dette opsettet.. noe som bør forandres?

 

HIS Radeon HD 3870 512MB GDDR4, IceQ 3, PCI-Express 2.0,2xDVI/HDMI/HDCP,"Turbo"

 

Gigabyte GA-MA790FX-DQ6, AMD 790FX, DDR2 ,Socket-AM2+,ATX, GbLAN,4xPCI-Ex(2.0)x16

 

AMD Athlon 64 X2 4800+ 2.5GHz Socket AM2 1MB, BOXED m/vifte

 

og hva med minne vil dere anbefale?

 

nei.. ska IKKE ha intel...

 

EDIT.. tror jeg går for mushkin minne hørt mye bra om dem.. men vil ha mye.. minst 2 gig.. anbefalinger?

Endret av HEE
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skjønner ikke helt hvorfor du vil ha AMD prosessor? Kan du forklare det godt, så skal jeg ikke mase på at du skal kjøpe Intel. :wee:

 

Ville heller gått for et 8800 GT 512 mb kort. Det er ikke så mye dyrere enn HD3870, yter bedre gjøre det også. :)

 

Mushkin lagrer bra minne. Synes du bør har 4 gb jeg. Velg 800 mhz RAM, det gir deg mest for pengene. ;)

Lenke til kommentar
Skjønner ikke helt hvorfor du vil ha AMD prosessor? Kan du forklare det godt, så skal jeg ikke mase på at du skal kjøpe Intel. :wee:

 

Ville heller gått for et 8800 GT 512 mb kort. Det er ikke så mye dyrere enn HD3870, yter bedre gjøre det også. :)

 

Mushkin lagrer bra minne. Synes du bør har 4 gb jeg. Velg 800 mhz RAM, det gir deg mest for pengene. ;)

 

har alltid vært amd fan kommer alltid til og være det;) derfor..

Lenke til kommentar

Du har et bra oppsett med tanke på BILLIG SPILL maskin:

- rimelig CPU / HK / RAM

- koste på seg et bra grafikkort.

 

Det er oppskriften med tanke på budsjettet :woot:

 

En "Elkjøp-PC" er som oftest dimensjonert feil, krafig og dyr CPU men et dårlig grafikkort. De egner seg bra til å encode filmer, men ikke til spilling :no:

 

- kjbu

Lenke til kommentar

Ville hoppa opp på en Amd Athlon 64 X2 6000+, ellers ser det veldig bra ut :)

 

Ang. minne er mushkin bra ja, og med så lave priser minne har for tida så ville jeg gått for 4gb (fordet om du ikke får brukt alt på 32bit os)

 

Om ikke mushkin så finnes det mye annet bra

- OCZ (kan trøble litt med bios/hk)

- Crucial ballistix

- g.skill

Endret av PepsiCo
Lenke til kommentar

Crucial BallistiX PC8500 er på "ukens", betaler du med kort kan du få "billig" frakt (brev). Satt sammen ei 790FX maskin til jul, har to slike pakker (XP Pro), 5000+ BE som har 220 FSB hos meg, (+10%) (2,87GHz) og et HD3850 TurboX fra His. :love: IceQ3 kjøleren, den får varmlufta ut av kassen :thumbup: , 3850 kortet var alternativet når eg ville ha PC til jul...

RAM'en holder farta til 4 kjernene fra AMD som ikkje er i salg enda ;-(..

Lenke til kommentar

kjbu: billig hovedkort? det hovedkortet er vel Dyreste jeg fant tror jeg! per idag! med støtte fopr am2+ socet..

 

dette blir helt ok spill maskin.. skal vel kanskje ha bedre skjermkort men det kommer etter vært! har bare en forutsetning nemelig hdmi da jeg skal ha tv i tillegg;) (hdmi) på skjermkortet..

 

ang 4 gb med ram.. ja blir det vi for se med dere anbefaler pc8500 ? skal klokke litt.. så derfor valgte jeg black editon.. og muskhin minne:)

 

billig med minne om dagen ja.. ser det:)

Endret av HEE
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...