Gå til innhold

Virus "Privacy Protecton" HJELP.


Anbefalte innlegg

Go dag,

 

For 2 dager siden startet jeg PC-en, Jeg syntes den var litt treg i starten men den gikk jo videre i windows, men plutselig ble alt bare tregere og tregere. Så kom det plutselig opp et "bilde/Bakgrunnsbilde" der det sto "Your Privacy Protection is in danger" osv osv, PC-en var mega treg og men jeg kunne bare klikke bort det bilde, så jeg viste det var noe galt.

 

Så gikk jeg på "Egenskaper>Skrivebord>Tilpass skrivebord>Web. Der var det et punkt der det sto "privacy protection" jeg trykka. Etter ca 15 min kom det tilbake.

 

Så jeg trykket "Ctrl+Alt+Delete" men da kom det: "oppgavebehandling er deaktivert av administratoren" hmmm...

 

Så kom det fult av pop-ups fra Explorer om at PC-en har blitt "angrepet" av virus osv.

 

Jeg skjønte jo at det hele var noe bullshit, for de scanna PC-en min, eller de sa det, og sa at både "AVAST - Antivirus" og "AD-aware 07" var selve problemet.

 

Så jeg bare klikka det bort, sjekka at Windows brannmur var på men den hadde tydligvis blitt slått av.

Jeg slo den på igjen men ble slått av etter 15-20 min igjen.

 

Jeg søkte på google om dette her, jeg fant en side der de sa at jeg burde deaktivere gjenopretting også ta virus scan.

Jeg gjorde som de sa men ingen forandringer.

 

 

Så da spør jeg om hjelp fra dere, Har dere noe annen som kan få bort dette viruset.

 

NB: Jeg vet jeg kan formatere osv osv, men vill helst prøve å fjerne viruset istede.

 

Takk, MVH Thomas

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...