moon_blood Skrevet 30. januar 2008 Skrevet 30. januar 2008 Jeg begynte å spille Tabula Rasa med all grafikk på full guffe. det gikk på skinner, ingen problemer og pcen min er kraftig nok til å kjøre så og si alle spill på full guffe. Men nå, sånn ut av nowhere, begynte ting å gå treigt. Seige bevegelser, og dårlig reaksjon. Hakkete på en måte. Og noen ganger er det full hakking. Hva kan denne plutselige endringen komme av? Pcen funker topp, og MERK: alle andre spill går som de skal.
LarZen Skrevet 30. januar 2008 Skrevet 30. januar 2008 Det er ikke lagg du opplever da? Altså at du fks trykker på en action knapp som å skyte og så skjer det flere sec etterpå? Jeg begynte å spille Tabula Rasa med all grafikk på full guffe. det gikk på skinner, ingen problemer og pcen min er kraftig nok til å kjøre så og si alle spill på full guffe. Men nå, sånn ut av nowhere, begynte ting å gå treigt. Seige bevegelser, og dårlig reaksjon. Hakkete på en måte. Og noen ganger er det full hakking. Hva kan denne plutselige endringen komme av? Pcen funker topp, og MERK: alle andre spill går som de skal.
moon_blood Skrevet 30. januar 2008 Forfatter Skrevet 30. januar 2008 Det er ikke lagg du opplever da? Altså at du fks trykker på en action knapp som å skyte og så skjer det flere sec etterpå? Jeg begynte å spille Tabula Rasa med all grafikk på full guffe. det gikk på skinner, ingen problemer og pcen min er kraftig nok til å kjøre så og si alle spill på full guffe. Men nå, sånn ut av nowhere, begynte ting å gå treigt. Seige bevegelser, og dårlig reaksjon. Hakkete på en måte. Og noen ganger er det full hakking. Hva kan denne plutselige endringen komme av? Pcen funker topp, og MERK: alle andre spill går som de skal. Nei, er ikke lagg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå