haugmaister Skrevet 19. februar 2008 Skrevet 19. februar 2008 en kamerat av meg kallte henne for 'ze hore' x). det varte ikke lenge, for å si det sånn.
spiffers Skrevet 19. februar 2008 Skrevet 19. februar 2008 Dragen Finansministeren Diktatrisen Jeidå (geiten) bææ Leketøyet Du der Hallo?!? Skjøtemuffen
Snublefot Skrevet 20. februar 2008 Skrevet 20. februar 2008 Det må være naturlig, og ordene må være litt "deg". Typen min kan finne på å kalle meg alt fra pus til navn på matvarer. Jeg digger det
Zethyr Skrevet 20. februar 2008 Skrevet 20. februar 2008 Typen min kan finne på å kalle meg navn på matvarer. Jeg digger det "Hey smultringen" ? "Hoppsann kålhodet" ? Bare jeg som synes det høres litt teit ut?
Snublefot Skrevet 20. februar 2008 Skrevet 20. februar 2008 Du har helt rett, det hørtes teit ut. Er jo seff søte nusselige matvarer, ikke onde kålhoder og misforståtte smultringer vi snakker om her.
Zethyr Skrevet 20. februar 2008 Skrevet 20. februar 2008 Du har helt rett, det hørtes teit ut. Er jo seff søte nusselige matvarer, ikke onde kålhoder og misforståtte smultringer vi snakker om her.Ehm, når jeg tenker meg om pleier jeg å kalle ei jente for kokosbolla selv. Ellers bruker jeg ikke mye mat-navn.
theoriginalAidskake Skrevet 21. februar 2008 Skrevet 21. februar 2008 Ehm, når jeg tenker meg om pleier jeg å kalle ei jente for kokosbolla selv. Ellers bruker jeg ikke mye mat-navn. Lille fruktpastill. <3
Snublefot Skrevet 21. februar 2008 Skrevet 21. februar 2008 Du har helt rett, det hørtes teit ut. Er jo seff søte nusselige matvarer, ikke onde kålhoder og misforståtte smultringer vi snakker om her.Ehm, når jeg tenker meg om pleier jeg å kalle ei jente for kokosbolla selv. Ellers bruker jeg ikke mye mat-navn. Da går du glipp av noe. Det finnes en helt ukjent verden der i søte kosenavn.
theoriginalAidskake Skrevet 21. februar 2008 Skrevet 21. februar 2008 Du må gjerne foreslå noe. Jeg er nesten litt lei å bli kalt kokosbolla.
Snublefot Skrevet 21. februar 2008 Skrevet 21. februar 2008 Hehe, jeg tørr ikke. Dere virket så negativ til matvarensverden.
Zethyr Skrevet 21. februar 2008 Skrevet 21. februar 2008 Jeg er nesten litt lei å bli kalt kokosbolla. Noes?! Du og jeg må ha en alvorsprat, kokos.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå