olegunnaro Skrevet 1. februar 2008 Skrevet 1. februar 2008 Går sikkert fint sånn som det der, hvis du har ei bra gruppe, MEN villa skaffa (mye) mer hit, og en del til spell power. Spellfire/Spellstrike settene er fine som fire mage. (Begge tailoring)
Faber Skrevet 1. februar 2008 Skrevet 1. februar 2008 Mutilate er en god overall dagger specc. Javisst, men han spurte etter hva som utgjorde mest dps i pve-instances. Mutilate faller bak. Takker. Enhancement Shaman1000-1.2k AP 7-8k Health 5-6k mana 20% melee crit (enough to keep UR up) 70-100 hit rating Var da latterlig dårlig gearet enh shaman ;p Ja, min 64 shaman er jo bedre enn det der... Veeeeel du er ganske langt unna med din shaman som er i linken din....ikke i nærheten engang, men kanskje du var ironisk^^ Tenkte det samme. jeezus christ "Var da latterlig dårlig gearet enh shaman ;p" jæ*** fj****
Darth Kjell Skrevet 1. februar 2008 Skrevet 1. februar 2008 hva er det eg må forbedre for kara, har:8083hp(ub) 8346mana (ub) 581 bonus fire damage 21 hit rating 24,76 crit chance på fire 10 penetration noe av det eg burde endre mye på? Nå er ikke jeg akkurat en mester til å spille mage, men bør du ikke ha mer hit rating?
ZaiCoN Skrevet 1. februar 2008 Forfatter Skrevet 1. februar 2008 Går sikkert fint sånn som det der, hvis du har ei bra gruppe, MEN villa skaffa (mye) mer hit, og en del til spell power. Spellfire/Spellstrike settene er fine som fire mage. (Begge tailoring) okey, har spellfire belt, snart nok til å lage neste del, mangler 1 til på tl for det
xTep Skrevet 1. februar 2008 Skrevet 1. februar 2008 hva er det eg må forbedre for kara, har:8083hp(ub) 8346mana (ub) 581 bonus fire damage 21 hit rating 24,76 crit chance på fire 10 penetration noe av det eg burde endre mye på? Nå er ikke jeg akkurat en mester til å spille mage, men bør du ikke ha mer hit rating? Jo..hitrating er det viktigste. Hit (til cap) > Spell Haste > Dmg > Crit > Spell Penetration (ubrukelig i PvE).
lolvik Skrevet 1. februar 2008 Skrevet 1. februar 2008 Mutilate er en god overall dagger specc. Javisst, men han spurte etter hva som utgjorde mest dps i pve-instances. Mutilate faller bak. Takker. Enhancement Shaman1000-1.2k AP 7-8k Health 5-6k mana 20% melee crit (enough to keep UR up) 70-100 hit rating Var da latterlig dårlig gearet enh shaman ;p Ja, min 64 shaman er jo bedre enn det der... Veeeeel du er ganske langt unna med din shaman som er i linken din....ikke i nærheten engang, men kanskje du var ironisk^^ Tenkte det samme. jeezus christ "Var da latterlig dårlig gearet enh shaman ;p" jæ*** fj**** Jaha ? Voksent.
Skurupu Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 hva er det eg må forbedre for kara, har:8083hp(ub) 8346mana (ub) 581 bonus fire damage 21 hit rating 24,76 crit chance på fire 10 penetration noe av det eg burde endre mye på? Går du kara i pvp gear? 8k hp er mye for en mage.
Leviath Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 hva er det eg må forbedre for kara, har:8083hp(ub) 8346mana (ub) 581 bonus fire damage 21 hit rating 24,76 crit chance på fire 10 penetration noe av det eg burde endre mye på? Går du kara i pvp gear? 8k hp er mye for en mage. Får han flesket på spellfire settet detter hp'en kjapt nedover Som andre har sagt så kunne du trengt mer hit, men gogogo. Det duger for begynnelsen av Kara.
ZaiCoN Skrevet 10. mars 2008 Forfatter Skrevet 10. mars 2008 okey, har gått endel kara nå, hva krever gruul og maghteridon i forhold til kara og hva krever dem i ssc? nå har eg: 7713HP UB 8646mana UB 750 bonus spell dmg 67 hit rating 56 spell penetration
lolvik Skrevet 10. mars 2008 Skrevet 10. mars 2008 Du trenger som regeler ikke noe "spessielt" gearet blir bedre og bedre hele tia, så det holder vanligvis mål uansett. Mn var ikke det veldig lite hit ?
Ostepølsa Skrevet 11. mars 2008 Skrevet 11. mars 2008 Bosser i kara krever nøyaktig like mye +hit som bosser i gruul/mag/ssc/tk, og black temple. Du trenger 164 spell hit rating fra gear hvis du har 3/3 elemental precision. Spell penetration er en helt ubrukelig stat og bør unngås så godt som mulig. Bosser har levelbasert resistance som ikke kan reduseres med noe som helst. Hit > Dmg > Crit, slikt prioriterer du stats.
PSV Skrevet 11. mars 2008 Skrevet 11. mars 2008 (endret) Pastet fra http://be.imba.hu/ ____________________ - Specc Elemental Precision, håper du er PVP specc for øyeblikket. - Gem gearet ditt. 4hit/5dmg eller 8hit gems. Eventuelt grønne gems om du er sånn fattiglus. - Ingen unnskyldning for ikke å ha Frost Tailoring gearet. - Specc 10/0/51, antageligvis den beste Frost-speccen. - Fiks Enchanting skillen din, den skal opp til 360+ så fort som mulig. - Ingen head eller shoulder enchant. Farm reputation så fort som mulig. Kjøp shoulder enchant. - Rene Stamina gems har nada i PVE gear å gjøre. Bytt til stam/dmg. Konklusjon: Det finnes fortsatt et hav av items for deg i Karazhan om du ikke enchanter/gemmer gearet ditt bedre. Du kan klare Gruul/Mag, men du er litt i svakeste laget, gear-wise. Endret 11. mars 2008 av PSV
Poseboen Skrevet 11. mars 2008 Skrevet 11. mars 2008 (endret) Edit: Nvm, Google<3 Endret 11. mars 2008 av Hamaestra
PSV Skrevet 11. mars 2008 Skrevet 11. mars 2008 Hva er det? Det er en gear raport fra en ab de mest veiledende siden jeg noen gang har besøkt.
mad_arab Skrevet 11. mars 2008 Skrevet 11. mars 2008 Vel, for de fleste klasser er theorycraft såpass enkelt at den siden der bare blir misvisende. Jeg fikk f.eks masse advarsler på roguen, om at jeg hadde for lite hit. Men grunnen til at jeg har lite hit for tiden er at av det gearet som er tilgjengelig for meg, så er det andre stats som gir mer dps. Dermed er det idioti å gå for hit items istedenfor. Det lureste er å lære seg hvordan theorycrafting fungerer. For mange av klassene er det ren matematikk der hver stat kan gis en verdi, slik at man enkelt kan regne ut hva som lønner seg. Da blir rådene fra den siden bare tull.
PSV Skrevet 11. mars 2008 Skrevet 11. mars 2008 (endret) 1 Hit > 1 <hvasomhelst> som rogue. Endret 11. mars 2008 av PSV
mad_arab Skrevet 11. mars 2008 Skrevet 11. mars 2008 1 Hit > 1 <hvasomhelst> som rogue. Vås. Du har åpenbart misforstått på flere plan. 1) Nei. 1hit er ikke nødvendigvis bedre 1whatever. Det kommer an på en rekke faktorer. 2) Selv hvis 1hit hadde vært bedre enn 1whatever, så hadde det ikke forandret mitt poeng. Det er mange tilfeller der du får en drop uten hit som er BEDRE enn det gamle itemet med hit. Jeg sa ingenting om at man sammenliknet stats 1:1. Ta f.eks en titt på EP verdiene for T5/T6 her, som er relevante for raiding rogues: http://elitistjerks.com/f31/t16940-roguecraft_101_a/
PSV Skrevet 11. mars 2008 Skrevet 11. mars 2008 (endret) Har du noen armory-profil å vise til? Noterer meg at det er en Hit-feil, siden man selv med godt over 300 hit havner under Warnings istedenfor Notices. Dog, skal være enig i at det er noen flaws med siden, spesielt med warriors, siden man får warning selv med 230ish hit rating når 95hit er ''cappen'' sånt must-have angående hit. Ser også at den ikke tar med expertise som humans får fra talents. 1) Expertise > hit, glemte det. Men det finnes ikke expertise gems. Endret 11. mars 2008 av PSV
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå