Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Anbefaling av flyttebyrå (Oslo - evt. nordøst for Oslo)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 år senere...
  • 6 måneder senere...
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...

Trenger tips til flyttebyrå i Oslo eller Lillestrøm-området. Ja, man har gule sider, men der står det jo ikke noe om hvor flinke og billige de er :)

 

 

 

Jeg har selv benyttet System Renhold og Flyttebyrå AS til både pakking, flytting,

og flyttevask av boligen min. De utfører tjenester i hele Norge og utlandet.

God service, hyggelige medarbeidere og rimelig pris. Kan trygt anbefale dette

flyttebyrået. Ring på telefon 24 07 11 50 begin_of_the_skype_highlighting              24 07 11 50      end_of_the_skype_highlighting eller se hjemmeside www.systemrenhold.com

:thumbup: :thumbup:

Lenke til kommentar

Trenger tips til flyttebyrå i Oslo eller Lillestrøm-området. Ja, man har gule sider, men der står det jo ikke noe om hvor flinke og billige de er :)

 

 

 

Jeg har selv benyttet System Renhold og Flyttebyrå AS til både pakking, flytting,

og flyttevask av boligen min. De utfører tjenester i hele Norge og utlandet.

God service, hyggelige medarbeidere og rimelig pris. Kan trygt anbefale dette

flyttebyrået. Ring på telefon 24 07 11 50 begin_of_the_skype_highlighting              24 07 11 50      end_of_the_skype_highlighting eller se hjemmeside www.systemrenhold.com

:thumbup: :thumbup:

 

 

Tydeligvis heldig du....

 

Møte med flyttebyrå ble et mareritt

For Dag Kløv Andresen ble flyttingen en marerittaktig opplevelse da han brukte System Renhold & Flyttebyrå.

 

 

http://www.aftenposten.no/pengenedine/article3802730.ece

Lenke til kommentar

Styr unna SYSTEM RENHOLD OG FLYTTEBYRÅ AS http://www.systemrenhold.com/

 

Les artikkelen her:

 

http://www.aftenposten.no/pengenedine/article3802730.ece

 

"Møte med flyttebyrå ble et mareritt "

 

"Ifølge Forbrukerrådet har de registrert åtte telefonklager på System Renhold & Flyttebyrå. Det som går igjen, er beskyldninger om dårlig utført arbeid, overfakturering og at flyttebyrået ikke svarer i etterkant. "

 

"Ble dømt

 

I april 2008 skrev Aftenposten om hvordan Liv Ingstad fikk skader på møbler for 50.000 kroner etter at System Renhold & Flyttebyrå hadde tatt flyttejobben sommeren 2006.

 

I Forliksrådet ble byrået dømt for å ha skadet Ingstads møbler for 50.000 kroner.

 

Byrået tok saken videre til Tingsretten, hvor de kom til forlik om et erstatningsbeløp på 27.500 kroner. "

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 4 uker senere...

Jeg har flytta mye i det siste (fra ene enden av oslo til den andre enden av oslo), har bare leid en 19kubikk sprinter også gjort jobben selv, med 4 5 venner. Det går det mye fortere enn om et flyttebyrå stiller med 2 mann til 1000 kroner timen. Så kjøper jeg inn varer for 2 3 tusen til en hyggelig middag/vorsspil som takk for hjelpen. Syns det er mye bedre enn å bare dytte penger i lomma på flyttebyråer.

 

 

lene

Endret av Runar
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...