Gå til innhold

Norske spillere i Premier League!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Her diskuterer vi våre norske spillere i Premier League som er:

Arsenal: Håvard Nordtveit

Aston Villa: John Carew

Bolton: Daniel Braaten

Blackburn: Morten Gamst Pedersen

Fulham: Brede Hangeland og Erik Nevland

Liverpool: John Arne Riise

Wigan: Erik Hagen(på lån)

Juniorspillere: Magnus Eikrem og Joshua King(Man.Utd), Lars Stubhaug(Everton), Dag Alexander Olsen(Tottenham), Abdisalam Ibrahim(Man City)

Endret av samebror
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes Daniel Braaten kan finne seg en annen klubb hvis det ikke øynes håp for ham nå i Bolton snart. En så god spiller kan ikke ødelegge karrièren sin slik.

Skrevet

;)

Får håpe Daniel Braaten viser Megson da hvilken klassespiller han er. Det synes jeg han fortjener - han virker som en meget sympatisk og trivelig fyr.

Skrevet
megson har ikke tro på han, men nå forsvinner Wilhelmson så han har sjans å få kommet inn på laget da

Tvilsomt, Wilhelmson spiller jo ikke han heller

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet (endret)

Jeg har klokketro på Nordtveit. Håper han får prøve seg på A-laget, kanskje jevnlig, fremover. Sannsynligvis blir han ikke å se denne sesongen da jeg regner med at Wenger skal prøve å vinne serien.

Du er kanskje ikke helt oppdatert på hvilke nordmenn som spiller i PL, trådstarter?

Endret av Slettet+9817234daf
Skrevet

Brede passer PL som hånd i hanske! Endelig en Norsk spiller til PL som jeg har trua på. Har jo vært endel fiaskoer i de siste årene (martin andresen, doffen og braathen feks)...

Nevland på den andre siden. Her tenker jeg vi får en aldri så liten ny flopp.

Skrevet
Jeg har klokketro på Nordtveit. Håper han får prøve seg på A-laget, kanskje jevnlig, fremover. Sannsynligvis blir han ikke å se denne sesongen da jeg regner med at Wenger skal prøve å vinne serien.

Du er kanskje ikke helt oppdatert på hvilke nordmenn som spiller i PL, trådstarter?

Han ville ha fått sjanser hvis han ikke hadde problemer med kneet hans, synd for oss at han vokser fortsatt. Ergo lett å få problemer med skader.

Skrevet

Glemt Rocky og Leon Lekaj, og Magnus Fagerli Spanthus i Sheff Wed :whistle:

Men tror at tida er inne for Nevland å dra til PL, han hører hjemme der så....Det er jo tross alt ti år siden sist

Skrevet
Glemt Rocky og Leon Lekaj, og Magnus Fagerli Spanthus i Sheff Wed :whistle:

Men tror at tida er inne for Nevland å dra til PL, han hører hjemme der så....Det er jo tross alt ti år siden sist

Så derfor passer inn i PL?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...