Gå til innhold

Gears of War 2-Kafeèn!


Anbefalte innlegg

Det er nettopp det som er greia. Gears of War ble lansert i konsollens første leveår. Det var det aller første Unreal Engine 3-spillet. Vi bør kunne forvente mer etterhvert som årene går og utviklerne virkelig blir kjent med konsollen og greier å utnytte den.

 

Det bør være forskjell på 2009-grafikk og 2006-grafikk, også innenfor samme konsoll.

Endret av kilik
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gears trenger ikke adde våpen, tvert imot. La heller Epic fjerne boomen og gjøre noe for å rettferdiggjøre bruk av sag og melee, da er jeg fornøyd.

BooooM FTW! Hæhæhæææ...har en kamerat som hater boooomern, har kverkan så mange ganger med den :laugh:

 

Det Epic virkelig må tenke på er å få ned den helvetes über host power fra helvete, slik at det blir rettferdig å spille...et host skudd med hagle skader jo like mye som en vanlig persons skudd når hosten er dobbelt så langt unna... :ermm:

 

Edit: leif+f++

Endret av mX
Lenke til kommentar
Gears trenger ikke adde våpen, tvert imot. La heller Epic fjerne boomen og gjøre noe for å rettferdiggjøre bruk av sag og melee, da er jeg fornøyd.

BooooM FTW! Hæhæhæææ...har en kamerat som hater boooomern, har kverkan så mange ganger med den :laugh:

 

Det Epic virkelig må tenke på er å få ned den helvetes über host power fra helvete, slik at det blir rettferdig å spille...et host skudd med hagle skader jo like mye som en vanlig persons skudd når hosten er dobbelt så langt unna... :ermm:

 

Edit: leif+f++

 

Når jeg sier att hosten har fordeler og folk sier att det er ikke sant, han bare bruker active reload sier dem da...

Kansje det med host power er sant!

Lenke til kommentar

 

Når jeg sier att hosten har fordeler og folk sier att det er ikke sant, han bare bruker active reload sier dem da...

Kansje det med host power er sant!

 

Den er absolutt sann! Folk skyter laangt fra med shotgun og dreper deg nesten, mens du bare lager litt brannsår..

Lenke til kommentar

De kan ikke gjøre noe med Host-advantage, da alle spill har dette, det de kan gjøre er legge opp dedikerte servere eller sette opp ett CSHD-system, men dette fungerer svært dårlig på nærkamp, som Gears baserer seg mye rundt.

 

Jeg vet helt ærlig ikke om jeg ville valgt et CSHD-system over det nåværende. Det ultimate ville vært en forbedring av det nåværende.

En annen ting jeg håper på er muligheten for venner i Ranka matcher og en ny seriously... achievment, bare med 20k kills ellernoe.

Lenke til kommentar

Grafikken trengs ikke forbedres, min liste for en perfektisert opplevelse er slik:

 

1: Muligheten for ranka med venner

2: Forbedring av lag-systemet, men vil helst unngå CSHD

3: Muligheten for endring av startvåpen

4: Komplett endring av alle melee-angrep

5: Like bra achievements

6: Like bra maps

Lenke til kommentar
Gears trenger ikke adde våpen, tvert imot. La heller Epic fjerne boomen og gjøre noe for å rettferdiggjøre bruk av sag og melee, da er jeg fornøyd.

BooooM FTW! Hæhæhæææ...har en kamerat som hater boooomern, har kverkan så mange ganger med den :laugh:

 

Det Epic virkelig må tenke på er å få ned den helvetes über host power fra helvete, slik at det blir rettferdig å spille...et host skudd med hagle skader jo like mye som en vanlig persons skudd når hosten er dobbelt så langt unna... :ermm:

 

Edit: leif+f++

 

Når jeg sier att hosten har fordeler og folk sier att det er ikke sant, han bare bruker active reload sier dem da...

Kansje det med host power er sant!

 

Det er så "bullshit" som det går an å få det, bare dårlige unnskyldinger for at hosten vil være best...hater når det er slik, ikke inrømmer at han har fordeler av å være Host...det har man i alle spill, dog er Gears litt verre enn andre spill... :)

Lenke til kommentar

La oss få dette på det rene! DET FINNES IKKE NOEN "HOST HAGLE"!

 

Det er bare det at hosten ser jo alt helt perfekt, så når han skyter så lander kulene på målet med en eneste gang. FOr alle andre tar det noen millisekunder før kulene treffer.

 

Derfor har hosten ganske så mye bedre presisjon enn alle andre.

Og jo bedre linje hosten har, jo mindre blir fordelen hans.

Lenke til kommentar
Grafikken trengs ikke forbedres, min liste for en perfektisert opplevelse er slik:

 

1: Muligheten for ranka med venner

Tviler på om det kommer ranka med venner .. I alle fall vis de tar de samma achievementene .. For da blir alt boosta automatisk ..

Endret av Acolypse
Lenke til kommentar
La oss få dette på det rene! DET FINNES IKKE NOEN "HOST HAGLE"!

 

Det er bare det at hosten ser jo alt helt perfekt, så når han skyter så lander kulene på målet med en eneste gang. FOr alle andre tar det noen millisekunder før kulene treffer.

 

Derfor har hosten ganske så mye bedre presisjon enn alle andre.

Og jo bedre linje hosten har, jo mindre blir fordelen hans.

 

Og da kaller vi det for: Host hagle...gjelder vel alle våpen dette da men..

 

Men ellers:

 

http://n4g.com/xbox360/News-106895.aspx

 

http://www.totally360.com/gameinfo.php?gam...amp;newsid=2357

 

Rumours, rumours and even more rumours: this is one that just won't go away however. Yes, Gears of War 2 speculation has reared it's ugly head again and this time it's because Gamepro magazine claims to have an exclusive (don't they all)?, and proudly emboss the Gears of War 2 logo on their front cover.

 

post-78478-1201969625_thumb.jpg

 

Jeg lurer...nå har det begynt å komme for mange rykter her!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...