Gå til innhold

PS3 Fra Canada


shin0obi

Anbefalte innlegg

Jeg har noen spørsmål som jeg lurere på veldig.

Kjøpte en ps3 80gb fra Canada for et en uke siden men veit dere om norsk ps2 spill eller filmer virker i det heletatt på den ?

har prøvd men ingen av delene gikk...men tok en titt på "settings"

Der dukka det opp noe som "BD/DVD Parental Control Region Code" osv....veit dere om det er mulig om å forandre på noen av det for å få ps2 spill eller filmer fra norge til å virke eller virker det ikke i det heletatt ?

hvis det ikke virker i det heletatt finnes det noen måter å fikse så det er mulig ?

ønsker svar så fort så mulig takk!

 

Hilsen Huynh

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så det vil si at det ikke virker ? mulig om å fortelle litt mer i detaljer...tak

 

Din PS3 fra Canada er låst til NTSC slik som alle landene der borte er. Det vil si at den bare kan spille NTSC PS2 spill fra USA o.l(og DVD mest sannsynlig, ikke sjekket). PS3 spill er det ikke soner på, så du kan kjøpe det fra hvor som helst.

 

EDIT: Takk Tommy, nettopp våknet, så jeg skrev litt for fort :p

Endret av ShinQ
Lenke til kommentar

Kjipt at jeg ikke kan se film og sånt her ifra da :/

sant at det er mye billigere å kjøpe spill fra utlandet og spilla kommer jo mye før enn i norge så jeg har jo på en måte fordelen der ja :D

men takker for alle svarene legger pris på det...men er det ikke mulig å chippe den heller da ?

 

 

shin0obi det er nok den stygge realitet at du ikke kan spille pal(europeiske) spill på en amerikansk/japansk/canadisk maskin. på den andre siden kan du bestille spill der borte ifra som sikkert er mye billigere en her ;)
Lenke til kommentar
Kjipt at jeg ikke kan se film og sånt her ifra da :/

sant at det er mye billigere å kjøpe spill fra utlandet og spilla kommer jo mye før enn i norge så jeg har jo på en måte fordelen der ja :D

 

Skjønte ikke helt den fordelen? Spill kommer jo mye før i utlandet enn i Norge, Selvom man har en europeisk maskin så kjøper vi jo spill fra USA.

Endret av sir-alex
Lenke til kommentar

sant tenkte ikke på det sorry :D

 

 

Kjipt at jeg ikke kan se film og sånt her ifra da :/

sant at det er mye billigere å kjøpe spill fra utlandet og spilla kommer jo mye før enn i norge så jeg har jo på en måte fordelen der ja :D

 

Skjønte ikke helt den fordelen? Spill kommer jo mye før i utlandet enn i Norge? Selvom man har en europeisk maskin så kjøper vi jo spill fra USA.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...