Gå til innhold

Hva skjuler det seg bak din Ctrl+v?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gutt på treogtjue fra Stavanger, som er bosatt på Steinkjer etter 19 år på Orkanger.

Her går jeg MultiMedieTeknologi på tredjeåret på HiNT.

Det er trivelig, det.

Jeg liker å ta bilder og leke med kameraer og slikt.

Ikke like glad i å være foran kameraet eller smile på bilder :p

Men leke lydmann, det er gøy ^^

Lys er ikke like gøy da, men det er allright det også.

 

Ooh, og så er jeg veldig glad i drager og underjordiske og alver og dverger og tusser og troll og gnomer og vetter og alt annet man finner i folketro og norrøn mytologi. Kall meg naiv og godtroende, men jeg tror på dette. Dette er min sannhet, min hverdag og det betyr mye for meg.

For ikke å glemme bøker, jeg er så utrolig glad i bøker og å lese dem, ta vare på dem, ha de nær meg ... Det er likestilt med musikk. Jeg slapper best av når jeg nyter begge to.

 

Jeg liker musikk også. Det er også gøy. Eller kanskje ikke gøy, mer koselig og herlig. Ja, det er sånn det er.

Det går hovedsaklig i rock og EDM.

Topp 5 er Beatles, Pink Floyd, deLillos, Daft Punk og Björn Afzelius.

Spiller litt sjæl også. Keyboard og munnspill og munnharpe og sånn :p

Ikke så flink på noen av delene ... enda ;)

 

Går ut fra at ingen leser lange profiler, men kan ta med sånn funky liste sånn her nederst, litt slik som man pleide å fylle inn når man mekka profil på Blink i tiden før Nettby og Biffit.

 

 

Navn: Sjur Vaage

Kjønn: Mann

Alder: 23

Sivilstatus: Singel

Bor: Guldbergaunet

Liker å spise: Kjøttkaker, burgere, pizza, biff, steik, fløtegratinerte poteter, and, joika, karrifiserte, gratinerte fiskeboller, chicken curry, chili con carne, pasta

Liker ikke å spise: Fisk, sopp, brokkoli, spinat, wok, kebab

Liker å drikke: Coca-Cola - iskald på glassflaske, Urge, isvann fra Stavanger, Fluxsoda, White Russian, Green Devil, Monkey Brain, kakao, kakao med krem og rom og chili og kanel

Liker ikke å drikke: Produkter fra Ringnes, Pepsi, Grans, Husets, Coop, Xtra, Q-melk etc

Interesser: Fotografering, poesi, litteratur, fantasi, drømmer, paranormal aktivitet, natt, drager, mørke, goth, mytologi, alternative religioner (satanisme, wicca etc), avslapping, film, musikk, seksualitet, legninger, filosofi, psykologi, kroppskunst, småsære instrumenter (theremin, bukkehorn, shamisen, stylofon, sag, vinglass av krystall etc)

 

Ooh, jeg blogger også :)

 

http://sosjojuror.blogspot.com - Regulær blogg

http://sosjojuror.blogg.no/ - Dikt-blogg (sjekk diktene mine og kommenter da!)

Lenke til kommentar

You make it, and I'll be happy to paint your portrait. Consider it done.

The education is the groundwork, I'm always going back for classes and workshops that I think will help me expand. I'm a webdesigner and computer graphics person as well, so that's where I make my living. I enjoy doing both, traditional and digital work. But I don't paint or draw in digital, ever. Too frustrating! So much easier to use traditional tools.

As far as dreams? Besides mastery of the skills I have (and that will never likely be sompleted) I think my dreams are to use my art in service of something greater than myself...I didn't start out doing portraits, that's only been a side project for about 2 years...but has been wonderful how people respond to them, and how much I enjoy doing them. When I'm feeling really down, there's only one person who really cheers me up to draw or paint. well, you can guess who. But 15 or 20 min into a drawing of him and I'm smiling again, so it's like therapy. That's why I say the gift is in the giving, because even before I give away a drawing or painting it has given me great joy to paint it. To give it to someone in thanks for being who they are is double the joy. I mean, I do sell alot of my work, but generally not my portraits- I guess because I feel that they belong as much to the person I drew as they do to me, if that makes any sense. I guess it's my way of giving back to those who have inspired me.

 

So you? Stage or movies, what would be your choice? Do you sing and dance as well? To be an actress is to be multi-talented!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...