Gå til innhold

Hva skjuler det seg bak din Ctrl+v?


Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

lol lollol lol

lol lol lol lol

lol lol lol lol

lol lol lol lol

lol lollol lol

lollollol lollollol

 

msn xD ventea på att C&C sku bli ferdig å update xD

 

edit: fakk lange mellomromm blir fjerna... men det står lol med lol xD hvis dere skjønner xD

 

vell zhyl0 i og med att jeg kikka kjapt igjennom den før jeg posta den å kan ikke huske å ha sett noe ip eller passord der så ville jeg antagelig sakt morroklumpen ;) men hvis ikke jeg hadde skumma igjennom hadde jeg sagt hvorfor gadd du å lese igjennom og wtf?! hva gjør det der?! xD

Endret av aardwolf
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Loven har litt slingringsmon da så det er nok ikke store problemet.

Jeg trodde det å bli 16 år var det at en hadde lov til å skru på lyset når en holdt på :wee:

Lys ftw!

Var sammen med ei som nektet å gjøre noe som helst med lyset på. Det var ingen suksess. Man vil jo gjerne se den man holder på med. (Jeg vil ihvertfall det)

hvor stygg var hun egentlig? :p

Skrevet
qqqqq

Ehm... Håper du ikke var inne på det jeg tror du var? :p

Dessverre. Lurte på hva som faktisk kom opp. :p

 

Ahh.. Been there done that som det så fint heter^^ Horible saker...

Skrevet

Graphics mode 640,480

Load map 128

Open map Viewport 1,0,0,0 to 640,480

Load images 128

 

int objNmb=map object count

int mapX=0,mapY=0,mapXX=0,mapYY=0,charX=320,charY=240

int pX[objNmb],pY[objNmb],n,tile,objType

 

for n=0 to objNmb-1

pX[n]=map Object X (n)*25

pY[n]=map Object Y (n)*25

next n

 

while not (mouse button)

 

'Scrolling ***************************************************************

'move the viewport position ( only the variables representing the viewport )

if right then mapXX=mapXX+10

if left then mapXX=mapXX-10

if down then mapYY=mapYY+10

if up then mapYY=mapYY-10

 

'set an inbounds value

mapX=mapXX

mapY=mapYY

 

if mapX <> if mapY <> if mapX>map width()*25-640 then mapX = map width ()*25-640

if mapY>map height()*25-480 then mapY = map height ()*25-480

 

'Objects***************************************************************

 

' A code to do for each object

for n=0 to objNmb-1

 

' Get the object type

objtype=map object type (n)

 

'React with the object type; here, the reaction is showing a different image

if objType=0

sprite n+2,Px[n]-mapX,Py[n]-mapY,0

end if

if objType=1

sprite n+2,Px[n]-mapX,Py[n]-mapY,1

end if

if objType=2

sprite n+2,Px[n]-mapX,Py[n]-mapY,2

end if

 

'Get the tile the object is on

tile = map tile ( pX[n] / 25 , pY[n] / 25 , 0)

 

'React with the tile the object is on ( you do not need to specify an action for each possibility of tile )

if tile = 6 or tile = 7 or tile = 8 or tile = 9

set sprite color n+2,red

else

set sprite color off n+2

end if

 

next n

 

'Main character********************************************************

 

' Get the tile the main character's on

tile = map tile ( (charX+mapXX) /25 , ( charY+mapYY) /25,0 )

 

' React with the tile the main character's on

if tile = 6 or tile = 7 or tile = 8 or tile = 9

set sprite color 2,red

else

set sprite color off 2

end if

 

 

' Show the main character

sprite 2,charX-(mapX-mapXX),charY-(mapY-mapYY),0

 

' Move the viewport

set viewport offset 1, mapX, mapY

 

' Draw the image

draw frame

 

wend

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...