FedoraHelper Skrevet 26. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2008 Yo! driver og planlegger et plott til en action film. Jeg sliter bare med motivet for at hovedpersonen skal gå å drepe disse leiemoderne. Kill bill og spillet No More Heroes er inspirasjonen. Leiemorderne er helt skrudde osv men sliter med et godt motiv for hovedpersonen! Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 26. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2008 leiemordere drepte mor/far/datter/sønn/bror/søster/svigermor/svigerfar/insertrandomfamilymemeber eller hunden? Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 29. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2008 Leiemorderen er en slem fyr som, som MrLee sier, kan ha drept noen du kjenner. Eller så kan hovedpersonen din være en guds tjener, og vil derfor stoppe han/henne. Goscinny Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 30. januar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. januar 2008 Eller Hunden? genialt x) Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 30. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2008 [kinostemme] "Hitmen killed his dog. Now he's on a murderous rampage of revenge. No hitman is safe, this spring, there will be no rest for the wicked." Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 30. januar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. januar 2008 Filmen skal ikke bli laget på en stund siden jeg driver med et annet prosjekt men, hunden er så offisiell for filmen skal egentlig bare være en sånn Action. no talk.. legge vekt på kampene og effektene osv Lenke til kommentar
notorled Skrevet 7. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) Hva om leiemorderene ikke har drept noen han kjenner. Han er bare en idealist, som synes at folk som har penger ikke skal ha rett til å drepe.. Evnt. turne på de som hyrer leiemordere. Forslag til monolog: "This world is fucked up. In so many ways. One man's point of view, should not affect the entire world. So i'll just start working down that path.. In the way I know best. Filthy scumbags. After this, I'll get their employers. Their the ones keepin' 'em busy." Endret 7. februar 2008 av Delroton Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 24. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2008 Hei Hei Tittet bare innom og syntes det hørtes ut som en kul film så det hadde vært morsomt om du kunne laste opp manuset på hjemme siden min amatorfilm.piczo.com. På forhånd takk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 24. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2008 Hei Hei Tittet bare innom og syntes det hørtes ut som en kul film så det hadde vært morsomt om du kunne laste opp manuset på hjemme siden min amatorfilm.piczo.com. På forhånd takk. Må du skrive det der i hver eneste post som handler om film? Du er jo veldig overbevisende. Jeg har forresten tatt en titt på siden din, og den suger kraftig. Hvis du er seriøs bør du droppe piczo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå