Gå til innhold

Lite tilbakemeldinger på dette kabinettet.APLUS Twin Engine


Anbefalte innlegg

Corsair 620 er et meget godt valg. kan anbefale den. Stille og kraftig.

 

Det er ingen problem å kjøre viftene på minimum, Temperaturene holder seg fine uansett. Genialt med viften i front som holder hardiskene gode og kalde, Alt i Alt jeg angrer ikke på kjøpet, og kan anbefale kabinettet på det høyeste.

 

Er ingen billig plastikk følelse heller. bygge kvaliteten er god. virker solid. og man trenger ikke være redd for at plasten i front skal falme, da det ergjennom gående svart plast

Faktisk ingenting jeg greier å sette fingeren på som jeg misliker. kanskje at usb portene som er i topp, er litt teit plasert, men jeg synes det er litt kult jeg..

 

La til et bilde med alle fans på low, Idle Temps

 

Mine temperaturer ligger på samme nivå, på low settings. Jeg kjører på low settings hele tiden pågrunn av at jeg syes at det ikke er nødvendig å kjøre på high, pluss det blir litt mer støy.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøpte storebroren El Diablo. Jeg kan ikke si jeg ble altfor fornøyd.

 

Utseendet er greit nok, men ikke noe eksepsionelt. Utrolig vanskelig å gjemme kabler. Lys+vifter krever 5(?) molex kontakter, pluss en haug med små kabler. På baksiden av kabinettet kan du ikke ha kabler, for da får du ikke lukket døren.

 

Jeg er også ganske lei av å ikke ha ordentlig vindu. Isteden er det kun en grill over hele greia.

 

Vurderer derfor å kjøpe et annet et, noe som faller litt bedre i smak, og med stil. Silverstone og Antec kommer derfor høyt opp.

Kjølingen er det iværtfall ingenting å si noe på!

 

Har lagt ut PC-en min på pimp my pc for de som er interesserte i å ta en titt på kabinettet.

Lenke til kommentar
Kjøpte storebroren El Diablo. Jeg kan ikke si jeg ble altfor fornøyd.

 

Utseendet er greit nok, men ikke noe eksepsionelt. Utrolig vanskelig å gjemme kabler. Lys+vifter krever 5(?) molex kontakter, pluss en haug med små kabler. På baksiden av kabinettet kan du ikke ha kabler, for da får du ikke lukket døren.

 

Jeg er også ganske lei av å ikke ha ordentlig vindu. Isteden er det kun en grill over hele greia.

 

Vurderer derfor å kjøpe et annet et, noe som faller litt bedre i smak, og med stil. Silverstone og Antec kommer derfor høyt opp.

Kjølingen er det iværtfall ingenting å si noe på!

 

Har lagt ut PC-en min på pimp my pc for de som er interesserte i å ta en titt på kabinettet.

 

Det er jo ganske stor foskjell på storebroen og det jeg har da.. :)

Lenke til kommentar

Hva tenker du på? Vel, litt annet design, større vifte i sidedør og et vindu som egentlig bare er en slags rist?

 

Min hensikt var ikke å skrive dritt om Twin Engine som blir diskutert her, fordi det høres faktisk bedre ut, derimot skrev jeg dette til de som evnt. vurderte storebroren ettersom Twin Engine er et litt gammelt kabinett.

Lenke til kommentar
Hva tenker du på? Vel, litt annet design, større vifte i sidedør og et vindu som egentlig bare er en slags rist?

 

Min hensikt var ikke å skrive dritt om Twin Engine som blir diskutert her, fordi det høres faktisk bedre ut, derimot skrev jeg dette til de som evnt. vurderte storebroren ettersom Twin Engine er et litt gammelt kabinett.

Ahh da så :)

Min feil...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Bare tull det folk sier om at dette kabinettet bråker, bygde ferdig pcn min idag, og det eneste bråket jeg hører er fra psu'en og den ene 120mm vifta jeg kjøpte i tillegg.

 

jeg er ganske fornøyd med det så langt, tempen på alt gikk ned med 5-10 grader fra det forrige kabinettet mitt : )

Lenke til kommentar
Bare tull det folk sier om at dette kabinettet bråker, bygde ferdig pcn min idag, og det eneste bråket jeg hører er fra psu'en og den ene 120mm vifta jeg kjøpte i tillegg.

 

jeg er ganske fornøyd med det så langt, tempen på alt gikk ned med 5-10 grader fra det forrige kabinettet mitt : )

 

Tull at det bråker? Da tror jeg ikke at du har hatt viftene på high...

Lenke til kommentar
Bare tull det folk sier om at dette kabinettet bråker, bygde ferdig pcn min idag, og det eneste bråket jeg hører er fra psu'en og den ene 120mm vifta jeg kjøpte i tillegg.

 

jeg er ganske fornøyd med det så langt, tempen på alt gikk ned med 5-10 grader fra det forrige kabinettet mitt : )

 

Tull at det bråker? Da tror jeg ikke at du har hatt viftene på high...

 

man trenger ikke kjøre viftene på high, men når jeg gjør det så bråker de ikke så mye at det er uutholdelig, uansett så overdøver cpuvifta + chipsetvifta det meste (gamle drittvifter).

Men det er jo min pc, vet ikke hvordan det er i din så kan ikke si noe...

Endret av skreii
Lenke til kommentar
Bare tull det folk sier om at dette kabinettet bråker, bygde ferdig pcn min idag, og det eneste bråket jeg hører er fra psu'en og den ene 120mm vifta jeg kjøpte i tillegg.

 

jeg er ganske fornøyd med det så langt, tempen på alt gikk ned med 5-10 grader fra det forrige kabinettet mitt : )

 

Tull at det bråker? Da tror jeg ikke at du har hatt viftene på high...

 

man trenger ikke kjøre viftene på high, men når jeg gjør det så bråker de ikke så mye at det er uutholdelig, uansett så overdøver cpuvifta + chipsetvifta det meste (gamle drittvifter).

Men det er jo min pc, vet ikke hvordan det er i din så kan ikke si noe...

 

Nå tenkte jeg jo bare på selve kabinettet da. altså viftene på max. Men varierer jo fra pc til pc :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har hatt dette kabinettet et halvt års tid, og er veldig godt fornøyd. Lite støy. De to 250mm viftene flytter så mye luft, at det sjelden er noe poeng i å kjøre de på fullt. Harddisk-støy finnes ikke i mitt kabinett, men det kan kanskje ha noe med at jeg har Samsung Spinpoint (3x500GB) S-ATA-disker, og disse er jo veldig stillegående. Minimalt med vibrasjonsstøy også. Men for de som opplever vibrasjonsstøy, kan jo prøve å stripse fast noen o-ringer, og bruke det som "disk-oppheng"...da burde man bli kvitt det meste av lyd...

 

Det eneste som støyer noe særlig i maskina mi, er CPU-vifta...men så bruker jeg den som fulgte med CPU'en. Kanskje noen av dere som har dette kabinettet, kan anbefale en god, og stillegående CPU-kjøler, som passer (socket 775)?

 

Er såpass fornøyd med kabinettet, at jeg vurderer å kjøpe et til...å bruke det til filservern, siden det er så god plass til disker. Det gamle Yeong Yang Server Cube-kabinettet mitt er fullt :) Ikke plass til så mye som en disk til...

 

 

Pantera

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Har hatt dette kabinettet et halvt års tid, og er veldig godt fornøyd. Lite støy. De to 250mm viftene flytter så mye luft, at det sjelden er noe poeng i å kjøre de på fullt. Harddisk-støy finnes ikke i mitt kabinett, men det kan kanskje ha noe med at jeg har Samsung Spinpoint (3x500GB) S-ATA-disker, og disse er jo veldig stillegående. Minimalt med vibrasjonsstøy også. Men for de som opplever vibrasjonsstøy, kan jo prøve å stripse fast noen o-ringer, og bruke det som "disk-oppheng"...da burde man bli kvitt det meste av lyd...

 

Det eneste som støyer noe særlig i maskina mi, er CPU-vifta...men så bruker jeg den som fulgte med CPU'en. Kanskje noen av dere som har dette kabinettet, kan anbefale en god, og stillegående CPU-kjøler, som passer (socket 775)?

 

Er såpass fornøyd med kabinettet, at jeg vurderer å kjøpe et til...å bruke det til filservern, siden det er så god plass til disker. Det gamle Yeong Yang Server Cube-kabinettet mitt er fullt :) Ikke plass til så mye som en disk til...

 

 

Pantera

 

 

Jeg bruker Asus Silent Knight II

Den passer akkurat inn, gir fra seg lite støy og kjøler godt, så den kan jeg anbefale :)

 

Men er det noen som kan hjelpe meg med å få lys fremme i kabinettet, tenkter på A+ merket og den buen under?

vet ikke om det er noe galt med mitt kabinett eller om jeg har koblet feil, har prøvd å koble på alle mulige måter =/

Endret av skreii
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...