Gå til innhold

Hvilke klassikere savner du på PS3store?


Gumpen

Anbefalte innlegg

Personlig så savner jeg rayman, crash 2/3. Tombi ville vert tøft.

 

Jeg kjøpte Crash Bandicoot 1 i dag å storkoser meg med det. Skal også kjøpe 2 andre klassikere til ps3'n min, å da synest jeg det hadde vert digg om noen av mine favoritter hadde vert der.

 

Hvilke klassikere savner dere i PSstore?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
elsker Crash Bandicoot selv, spillte det senest i sta.

Men bare så du vet det så finner du Crash Bandicoot 2 på US Stor ... For håpe 3 kommer snart da :) hadde vært knall...

 

Savner vel ikke så mange klassikere , men det kommer vel flere å flere etterhvert...

 

hvordan kobler jeg meg opp mot USstore da?

Lenke til kommentar
Crash Bandicoot 2, er det samme spillet som Crash Bandicoot: The Wrath of Cortex? :p

 

Skulle ønske det lå noen PS2 spill på PS Store, Jak and Daxter foreksempel :love:

Hadde vært snasent med PS2-titler ja, men det blir sikkert ikke aktuelt, siden ingen av konsollene som selges nå er i stand til å spille dem.

Lenke til kommentar
Crash Bandicoot 2, er det samme spillet som Crash Bandicoot: The Wrath of Cortex? :p

 

Skulle ønske det lå noen PS2 spill på PS Store, Jak and Daxter foreksempel :love:

Hadde vært snasent med PS2-titler ja, men det blir sikkert ikke aktuelt, siden ingen av konsollene som selges nå er i stand til å spille dem.

Må vel være mulig om Sony endrer på dem eller legger inn programvare for PS2 spill?

 

Tror Wrath of Cortex er 2'ern ja=)

 

I klassikere, så mener jeg ps1 spill=) siden det ligger under "classics" på ps store=)

Ok, har XBOX versjonen. Er det noen forskjell på den og PS1 versjonen?

Lenke til kommentar
Crash Bandicoot 2, er det samme spillet som Crash Bandicoot: The Wrath of Cortex? :p

 

Skulle ønske det lå noen PS2 spill på PS Store, Jak and Daxter foreksempel :love:

Hadde vært snasent med PS2-titler ja, men det blir sikkert ikke aktuelt, siden ingen av konsollene som selges nå er i stand til å spille dem.

Må vel være mulig om Sony endrer på dem eller legger inn programvare for PS2 spill?

 

Tror Wrath of Cortex er 2'ern ja=)

 

I klassikere, så mener jeg ps1 spill=) siden det ligger under "classics" på ps store=)

Ok, har XBOX versjonen. Er det noen forskjell på den og PS1 versjonen?

 

Ok kansje wrath of cortex ikke er 2'ern..

 

hadde kansje vert kos med noen av de gamle gta seriene :hmm:

Lenke til kommentar
Må vel være mulig om Sony endrer på dem eller legger inn programvare for PS2 spill?

Ja, om de lager en fullstendig software-basert emulator vil det kunne gå. Men det er et jævlig arbeidsstykke, så det er slettes ikke sikkert det kommer til å skje noen gang.

Har lest at dem driver å prøver å lage en slags emulator som gjør at alle ps3 skal kunne kjøre ps2 spill, men det var vist ikke så lett.

Husker ikke hvor jeg har lest det, kan være rykter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...