Gå til innhold

Kjøp av vannkjøling - god ytelse, lite støy! Rundt 2000,-


Anbefalte innlegg

Ser bra ut det der!! :D Du tok dyreste frakten ja? Tja, kanskje jeg skal gjøre det samme. Bestiller nok selv iløpet av morgendagen/tirsdag.

 

Siden jeg har viftestyring tror jeg at jeg skifter fra 49CFM til 63CFM jeg også, sånn at jeg har litt power når jeg skal benche :mrgreen:

 

Foresten, så jeg ikke dummer meg helt ut. Hvilken rpm kan jeg få 63CFM-viftene ned i? Originalt er vel 1600rpm.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tok den mellomste frakten. Ble uansett litt dyrere enn jeg hadde tenkt.. Hørt det før? :p

Gleder meg uansett veldig. (Så var det bare å legge kjøpet frem riktig for fruen, om hvor nødvendig det var.. :) ) *tenkt samtale* ....og forresten så må jeg kjøpe meg en Phenom som jeg nok ikke vil merke noen ytelsesøkning med, og et HD3870 som jeg heller ikke vil merke veldig ytelsesøkning med, og forresten et nytt hk, alt er jo over 1 år gammelt..

Kan bli en lang samtale med fruen, ja :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hello there Hardware.no

 

My Norwegian is a bit broken so I'm have to use a translator. I just wanted to stop in and say hello and thank all the forum members that have supported us over the last year. I'm glad we were able to help so many of you out with your liquid cooling needs. If you have any questions feel free to drop me an email or a PM, and I will try to stop in again in the future.

 

Gary Stofer

Sidewinder Computers

 

*edited* Translated Version - See Below

Thank you Erik

Endret av SidewinderComp
Lenke til kommentar

ROFL!

 

Gary - nice to see you in here. You seriously need to find another translator - you just informed us that you have seriously missed going out of business and that you'll try to go out of business again some time in the future :)

 

I'll supply my own translation for you:

 

Min norsk er ikke så bra så jeg må benytte en oversetter. Jeg vil bare stikke innom og si hei og takke alle forummedlemmene som har støttet oss det siste året. Jeg er glad vi har kunnet hjelpe så mange med å dekke deres vannkjølingsbehov. Har du noen spørsmål så send en PM eller epost og jeg skal prøve å stikke innom senere.

 

Gary Stofer

Sidewinder Computers

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...