Gå til innhold

Slå til nå eller vente med PS3?


Mata-

Anbefalte innlegg

Hei, kort og greit; burde jeg vente på et evt. tilbud, eller skal jeg slå til nå? Vil det komme noen tilbud i nærmeste fremtid? Hadde gjort seg om den kom under 3 lapper, men det ser ikke slik ut... hvis jeg kjøper den nå så kjøper jeg den til 3495 på elprice... Lurt?

 

Takk for hjelp..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er det evige dillema.

Ting blir som regel billigere med tiden, men er det verdt pengene?

Klart man kan vente både én og to måneder, og spare 2-300 kroner.

Kanskje vente et halvt år og spare 500,-

 

Men hvis du virkelig har lyst på, så synes jeg du skal spandere på deg en.

Kan jo nevne at i nyeste Lyd og Bilde kommer PS3 som som en meget habil Blu-Ray spiller sammenlignet med andre stand alone Blu-Rayspillere.

 

Jeg sier, slå til nå!

Lenke til kommentar
Huldal..

Playstation Quadro?...

Hvor har du hørt om denne? Og hvordan vet du at den kommer om 3-4 år?

Og..Jeg syns du burde slå til nå eller vente noen uker..

Mange bra spill som kommer ut om ikke så lenge:)

 

 

............dette var ment å være ironisk................

Lenke til kommentar
Som de aller fleste har sakt nå: Slå til nå, og kjøp PS3 .. :) Jeg er strålende fornøyd med den! Pluss, som de sier at det finnes allerede gode spill, og flere kommer det! :D

 

Finnes mange gode spill, og 2008 ser ut til å bli et knall år!:) Nå har jo forresten så og si Blu-ray vunnet format krigen også, så ser ingen grunn til å vente:)

Lenke til kommentar
gamezone starter noen gode pakke priser 2. februar, trur jeg skal slå til på et av de

 

http://www.gamezone.no/index.php?main_page...mp;cPath=55_201

 

Jeg synes ingen av de pakkene var noe særlig godt tilbud.

Motorstorm og Resistance Fall of Man er vel spill man får for ca 300 pr stk eller billigere. De andre spillene koster ikke mere enn 500 pr stk.

Hvis vi sier 1000,- for 2 spill, så betaler man altså 3.300,- for 40GB PS3. Noe som IKKE er et TILBUD i mine ører.

 

Kanskje jeg er for bortskjemt, men her nede i Danmark er standardprisen på PS3 2.999,- som tilsvarer 3.250,- etter norsk kurs.

Det er ikke tilbud, men standardprisen. Så kan man fritt velge 2 spill, og kjøper man da MotorStorm og Resistance, så koster pakken totalt 3.600 DKK som blir ca 3.900 norske. Og igjen. Det er standardpriser og ikke tilbud.

Lenke til kommentar
Og igjen. Det er standardpriser og ikke tilbud.

 

standardpris? list opp steder hvor en får kjøpt ps3 40gb til 3200kroner i norge. Elkjøp selger for 3800kr, elprice 3500kr..

 

ja jeg vet den har kostet mindre men det var tilbud, ikke standardpris som du snakker om. Gamezone prisen er et greit tilbud for folk som har lyst på ps3 og noen tøffe spill :)

Lenke til kommentar
Det er bare det at uansett hvor mye olje som pumpes opp kommer verdiene aldri den vanlige mannen i gata til gode. Alt blir satt på bok for ifølge politikerne er det for risikabelt å bruke masse oljepenger. Fanden ikke rart jeg aldri får råd til å skaffe meg en Ferrari...

at du ikke har ferrari er pga latskap, det at staten ike har stappa mer penger inn i lommene dine enn de har gjort er med inflasjon å gjøre.

 

noen teori på hvordan norge er blitt kåret til verdens beste land å bo i 5 ganger i løp av de siste 6 åra?

 

det at mange greier er billigere i danmark har med at de har både lavere lønn, høyere skatter og mange andre negative grunner å gjøre, ikke noe å være misunnelig for.

Endret av datastol
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...