Gå til innhold

Gi meg ''store'' taster!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

aah! sier meg enig i 3210 ja.

 

Fikk oppleve de klumpete gummiknappene på den støtsikre 5110 som aldri ville reagere..

 

Gikk så "tilbake" til 1101. 450,- kostet den en gang i tiden. Uten abn såklart :D

 

 

 

nokia1101eh1.jpg

 

 

 

Den lever i dag i beste velgående etter langt over 100 tuborg :whistle:

Endret av mogie
Lenke til kommentar

Noko som irriterer meg er at ein del telefonar med store tastar er kamskjell eller klapptelefon. Dei er mykje meir utsatt og har eit unødvendig svakt ledd. Store taster er ofte for arbeidsfolk og eldre. Arbeidsfolk har behov for ein telefon som er kraftig og har store taster. Eldre har absolutt ikkje bruk for noko du kan brette eller skyve saman. Nokia 3210 og 3510 er av dei betre telefonane på det området.

 

Eg har endå til gode å sjå ein telefon med praktisk design og funksjonalitet for nevnte brukargrupper.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
Nå klagde de vel mest på at det er vanskelig å LESE hva tastene på K810 gjør, pga liten skrift. Ikke at den var vond å trykke på.

 

Ja det stemmer det når jeg leser gjennom kommentaren en gang til. Må si meg enig med forfatteren der - bokstavene er mikroskopiske, og kan helt sikkert gi problemer for noen som ikke har behandlet en mobiltelefon så mye i fortiden.

Lenke til kommentar
Noko som irriterer meg er at ein del telefonar med store tastar er kamskjell eller klapptelefon. Dei er mykje meir utsatt og har eit unødvendig svakt ledd. Store taster er ofte for arbeidsfolk og eldre. Arbeidsfolk har behov for ein telefon som er kraftig og har store taster. Eldre har absolutt ikkje bruk for noko du kan brette eller skyve saman. Nokia 3210 og 3510 er av dei betre telefonane på det området.

 

Eg har endå til gode å sjå ein telefon med praktisk design og funksjonalitet for nevnte brukargrupper.

i_266849-564x376.jpg

3110 Classic

Lenke til kommentar
aah! sier meg enig i 3210 ja.

 

Fikk oppleve de klumpete gummiknappene på den støtsikre 5110 som aldri ville reagere..

 

Gikk så "tilbake" til 1101. 450,- kostet den en gang i tiden. Uten abn såklart :D

 

 

 

nokia1101eh1.jpg

 

 

 

Den lever i dag i beste velgående etter langt over 100 tuborg :whistle:

 

Ja, gikk selv fra 3120 til 1101 en herlig telefon, som jeg brukte på jobb fram til denne helga, da den ble stjålet av en pøbel :(

 

AtW

Lenke til kommentar
Beste telefonen jeg har brukt til å skrive tekstmeldinger på, var en av de første motorolaene jeg hadde, aner ikke hva den egenlig hette, men kallenavnet på den her var, motorola murstein og motorola slagvåpen...

 

Det betyr jo IKKE at jeg ville hatt den tilbake, verken for å ringe med, eller skrive tekstmeldinger...

Motorola Microtac:

 

motorola%20MICROTAC.jpg

 

Husker jeg kjøpte den for 300,- i den aller første salgskampanjen fra Telenor på GSM-telefoner. Gikk tom for strøm på et øyelokk og var gedigen. Når man skulle bruke den så det mer ut som om man skulle klargjøre et bærbart AA-missil...

Og så har vi jo 1611:

 

nokia_1611-1.jpeg

 

Svær padleåre av en telefon, men fungerte upåklagelig. Hadde verdens beste beltefeste!

De beste tastene jeg har opplevd var på Ericsson GH688:

 

gh688.jpg

 

Det eneste problemet med den telefonen var antenna, som jeg skiftet ut titt og ofte. Husker til og med at jeg hadde sølvfarget deksel til den...

Endret av EC
Lenke til kommentar
Ja, gikk selv fra 3120 til 1101 en herlig telefon, som jeg brukte på jobb fram til denne helga, da den ble stjålet av en pøbel :(

 

AtW

 

Hvilken "pøbel" gidder å stjele en slik telefon? den har jo ikke verdi :D

har hatt flere på skolen som er blitt frastjålet telefonene sine, men aldri min...merkelig nok.

Ofte narkiser som prøver å tjene penger.

Lenke til kommentar
Ja, gikk selv fra 3120 til 1101 en herlig telefon, som jeg brukte på jobb fram til denne helga, da den ble stjålet av en pøbel :(

 

AtW

 

Hvilken "pøbel" gidder å stjele en slik telefon? den har jo ikke verdi :D

har hatt flere på skolen som er blitt frastjålet telefonene sine, men aldri min...merkelig nok.

Ofte narkiser som prøver å tjene penger.

 

Stjal en mp3-spiller også. Er vel noen irrasjonelle og desperate narkomane sikkert.

 

AtW

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...