Gå til innhold

Jeg har sluttet med snus!!


grendel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Etter 16 år med snus dåse har jeg slutta.

 

:woot:  

 

Sånn, nå har jeg snart fortalt det til hele verden  :D

 

Skulle bare mangle.. :roll: (ikke at du snart hadde sakt det til hele verden, men at du har slutta)..

 

 

hehehehe

 

Få av dere der ute har det fjerneste begrep om hvor inni hampen vanskelig det er å slutte med snus. Forskere (www.tobakk.no + "svenske rapporten") sier det er vanskeligere å slutte med snus enn røyk. Selv har jeg aldri røykt (er ikke anti røyk, ser bare ikke poenget med det) og kan ikke uttale meg om hvor vanskelig det er å slutte med røyk. Men en ting er sikkert: Snus er hauene bedre enn røyk!! Til alle dere som synes det er ekkelt: Hvor ekkelt er det med røyk dah!!!!

 

G

 

 

"And what do you call assassins who accuse assassins, anyway...

My friend?"

Lenke til kommentar

wow, det er flere snusere der ute :D

 

Ja, jeg ser mer poeng i snus enn i røyk. Snus kan jeg gjøre hvor som helst. (har klart å legge inn en pris med 1 hånd som gardist på slottet)

Snus skader ikke andre enn meg selv. Du får 60 ganger mer nikotin i deg enn røyk, det må jo være kult. :D

 

anyways, til de som lurte på hvordan leppa mi ser ut, joda etter ei uke uten, så er den helt fin den. Har aldri hatt problemer med sårhet under leppa, varierte plasseringen veldig.

 

Jeg har akkurat nå 5 boxer snus i kjøleskapet, bare for å bevise for samboeren at jeg klarer det. De boxene skal få ligge der til kjøleskapet ryker. Et momentum om du vil.

 

Det er utrolig hva man kan gjøre når man har vilje. Og det er kun med rå vilje at jeg har klart å slutte med snus. Folk rundt meg snuser som bare det, og det er jeg som har fått de fleste av dem til å begynne. Nåh skal jeg få dem også til å slutte.

 

Abstinenser er noe dritt.

 

 

Til SmoPe:

 

Har holdt meg helt unna godsaker, ikke en gang substitutter som skrå og andre ting med nikotin. Kun masse tyggis og frukt. Slutt med en gang, ikke trapp ned. Sett en dato, si til deg selv at du tar tilbake kontrollen.

 

lykke til. :)

 

Snus fri tilværelse er rart, har så mye energi at samboeren begynner å bli lei meg :D

 

 

G

Lenke til kommentar
  • 5 år senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...