Gå til innhold

Half-Life: Spille HL i off-line Mode - Hvordan? ###Løst###


Anbefalte innlegg

Har akkurat innstalert og oppdatert via Steam - saa alt er 100% oppdatert.

Velger Off-line mode men faar fremdeles beskjed om at tjenesten (eller hva det naa var) ikke er tilgjengelig i offline mode. Har haket av remember log-in details.

 

Har dial-up og loading/oppstart gaar mega-tregt hver gang jeg skal starte opp. Saa derfor oensker jeg off-line mode.

Kan dere hjelpe vennligst.

 

Beklager paa forhaand hvis emnet allerede er omtalt

Endret av maypenray
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

OK Fikset

Det jeg gjorde var aa sette i online modus aa restarte Steam. Da viste det seg likevel at HL II ikke var 100% oppdatert selv om det hadde vaert online og blitt spillt 2 dager forut. Gjorde ferdig oppdateringen og valgte husk passord. Saa klikket jeg for off-line mode og fyrte opp.

Alt i skjoenneste orden

 

Takker uansett for svar

Lenke til kommentar

Skjønner ikke helt problemet jeg... Jeg synes Steam fungerer aldeles flott. Jeg har kun hatt et par problemer med offline mode, som dere pratet om her, men brukte den samme løsningen som Largie nevnte, og problemet var borte. Det er jo genialt å handle spill på nettet og laste dem ned. Selv om jeg nå skulle være uheldig og miste alt jeg har lastet ned kan jeg bare logge på brukeren min og laste ned alt jeg har kjøpt på nytt. Og jeg trenger ikke å passe på at jeg vet hvor diverse cd'er er, og at de ikke blir ødelagt.

 

Hilsen en som har 33 spill i steam lista si!

Endret av Phreak^
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...