Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

sitter med 1400x1050 (laptop), og siden strekker seg IKKE over hele siden..

(browser: Opera 7.54)

[edit] blah.. der var jeg treg ja.. :p [/edit]

Endret av cfenzo
Skrevet (endret)

Litt OT:

Er det mulig å få laga en HTML-side/.txt-dokument/lignende av favorittene i FF..? Enten av en mappe med favoritter, eller med alle favorittene..

Edit: Haha, FF laga en en av seg selv visst som alltid ligger der.. :p

Endret av Marvil
Skrevet
Litt OT:

Er det mulig å få laga en HTML-side/.txt-dokument/lignende av favorittene i FF..? Enten av en mappe med favoritter, eller med alle favorittene..

Edit: Haha, FF laga en en av seg selv visst som alltid ligger der.. :p

Ja, kan du ikke skrive inn firefox:about eller noe slik som du kan i opera så får du vite hvor den ligger?

Skrevet
Ikke spesielt mange plasser den kan ligge, så det tok ca 1,9 sekunder å finne den..

Ok, i opera ligger den godt gjemt i

D:\Documents and Settings\Administrator\Application Data\Opera\Opera 8 Beta\profile\opera6.adr

og application data mappen er skjult :p hehe

Skrevet

Den ligger omtrent på samma plass i Firefox..

C:\Documents and Settings\bruker\Program Data\Mozilla\Firefox\Profiles\profil.

Men det er der alle programbrukerinnstillinger ligger, så jeg tenkte det var logisk at den lå der..

Skrevet (endret)
Hva brukes egentlig blockquote elementet til og når er det skematisk riktig å bruke det?

Det kan brukes til å sitere hva andre mennesker har sagt f.eks... You see?

Når det er semantisk korrekt, kommer litt an på. Hvis du skal sitere en fyr f.eks, er det riktig å bruke blockquote.

Eksempel:

<blockquote cite="adressen til det du siteter, hvis du henter det fra nettet">Alex Ferguson har ledet Manchester United i 17 sesonger. Arsène Wenger har vært syv år i Arsenal. Jeg har jobbet her (Chelski) i syv uker. Snakk heller om hva vi har fått gjort på svært kort tid, ikke hvor mange penger vi har brukt. - José Mourinho 15/08-04</blockquote>

Endret av OShea22
Skrevet
Ikke spesielt mange plasser den kan ligge, så det tok ca 1,9 sekunder å finne den..

Ok, i opera ligger den godt gjemt i

D:\Documents and Settings\Administrator\Application Data\Opera\Opera 8 Beta\profile\opera6.adr

og application data mappen er skjult :p hehe

Huker du vekk "Individual user profiles on this computer" når du installerer, så vil profilmappa legge seg i /Opera/profile/. Det gjør jeg alltid. Hater å rote inne i skauen.

Skrevet (endret)

Si meg, er det mulig å endre bakgrunnsfarge i en tekstboks (<input>) når den er "aktiv" (dvs. "aktivert" for skriving). Prøvde meg med :active, men det funket heller dårlig..

EDIT: Never mind.. :focus fikset biffen :blush:

Endret av Loomy

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...