Jesper Karsrud Skrevet 16. mai 2004 Skrevet 16. mai 2004 Arve: Likte fargene, men det ble _alt_ for mye blur i kantene... Litt skrive feil her og der også Why is link pages like this "important"? Mulig jeg tar feil, men heter det ikke are, siden pages er i flertall? If noone ever linked to another page from their own pages, Skal vel muligens være none? Alt i alt var det jo fett design
jorgis Skrevet 16. mai 2004 Skrevet 16. mai 2004 (endret) Jibril: noone er et engelsk ord, på lik linje med no-one... PT: Sikker på at du skal ha enkeltfnutter i $_SESSION-greien? Er vel dobbeltfnutter som er vanlig for strengverdier. EDIT: zethyr: Skjønte ikke helt hvilken header du mente. header.png eller header2.png? Endret 16. mai 2004 av jorgenindahouse
Jesper Karsrud Skrevet 16. mai 2004 Skrevet 16. mai 2004 Jibril: noone er et engelsk ord, på lik linje med no-one... LOL!! Jeg har akkurat stått opp, så jeg er ikke helt i hundre... leste ikke hele setningen, men etter å ha lest den nå, så skjønte jeg jo at det ikke skulle være none Er ikke lett å være på LAN som utvikler seg til fest, og man ikke sovner før klokka 12 Beklager den feilen
Arve Systad Skrevet 16. mai 2004 Skrevet 16. mai 2004 (endret) Jibril: noone er et engelsk ord, på lik linje med no-one... Nei, "noone" er ikkje et ord. No one - derimot, er to. Jibril: takk for at du gjorde meg oppmerksom på skrivefeil, og takk for kritikk edit: detta var melding #5666 Endret 16. mai 2004 av arve87
Zethyr Skrevet 16. mai 2004 Skrevet 16. mai 2004 jorgen: header2.png PS: noone er det samme som no one eller no-one, bare litt mer plassbesparende...
Marvil Skrevet 16. mai 2004 Skrevet 16. mai 2004 PS: noone er det samme som no one eller no-one, bare litt mer plassbesparende... Godkjent i det engelske språk..?
jorgis Skrevet 16. mai 2004 Skrevet 16. mai 2004 PS: noone er det samme som no one eller no-one, bare litt mer plassbesparende... Godkjent i det engelske språk..? Godkjent av min engelsklærer, ihvertfall.
Marvil Skrevet 16. mai 2004 Skrevet 16. mai 2004 Godkjent av min engelsklærer, ihvertfall. Hm, mener vi diskuterte det i en engelsktime en gang.. Husker ikke resultatet, though. Sikkert godkjent, men ordboka finner ikke noe.. Btw; Slutt å spæm, du tar meg aldri igjen uansett..
Zethyr Skrevet 16. mai 2004 Skrevet 16. mai 2004 Min også... Tror det står i amerikanse ordbøker også
Lars :) Skrevet 16. mai 2004 Skrevet 16. mai 2004 Lillebroren min er en jævla idiot, for når jeg designa hjemmeside i Photoshop, sikkert det fineste jeg har gjort noen gang, uten at jeg lagra, var han litt i sikringskapet og skrudde av strømmen til loftet.
Marvil Skrevet 16. mai 2004 Skrevet 16. mai 2004 Lillebroren min er en jævla idiot, for når jeg designa hjemmeside i Photoshop, sikkert det fineste jeg har gjort noen gang, uten at jeg lagra, var han litt i sikringskapet og skrudde av strømmen til loftet. Par ting som kan gjøre det bedre; Film.. Slå litt.. Ellers hadde jeg vel kverka ham rimelig heftig..
Zethyr Skrevet 16. mai 2004 Skrevet 16. mai 2004 Noen som vet om :first-child fungerer i noen browsere enda ?? Jeg er også ute etter å gjøre om :first-child litt: Er det mulig å få den til å velge første h1-element i en container som har id'en 'container' ??
haugsand Skrevet 16. mai 2004 Skrevet 16. mai 2004 Noen som vet om :first-child fungerer i noen browsere enda ??Jeg er også ute etter å gjøre om :first-child litt: Er det mulig å få den til å velge første h1-element i en container som har id'en 'container' ?? http://westciv.com/style_master/academy/br.../selectors.html
Arve Systad Skrevet 16. mai 2004 Skrevet 16. mai 2004 Lillebroren min er en jævla idiot, for når jeg designa hjemmeside i Photoshop, sikkert det fineste jeg har gjort noen gang, uten at jeg lagra, var han litt i sikringskapet og skrudde av strømmen til loftet. Par ting som kan gjøre det bedre; Film.. Slå litt.. Ellers hadde jeg vel kverka ham rimelig heftig.. :lol: @ begge to! Serriøst, den flash greia var gen-i-al.
Jesper Karsrud Skrevet 16. mai 2004 Skrevet 16. mai 2004 Kunne ikke vært mer enig arve Gikk rett i bookmarks Nyttig å ha når man skal få ut litt agresjon
harald_ Skrevet 16. mai 2004 Skrevet 16. mai 2004 hihi, det er greit å la agresjonen få utløp der, ellers kan det fort bli dyrt
Marvil Skrevet 16. mai 2004 Skrevet 16. mai 2004 hihi, det er greit å la agresjonen få utløp der, ellers kan det fort bli dyrt Har faktisk aldri ødelagt noe.. Kverka ei mus en gang, men det var 5mins med skrutrekker så var den good-as-new..
Arve Systad Skrevet 16. mai 2004 Skrevet 16. mai 2004 hihi, det er greit å la agresjonen få utløp der, ellers kan det fort bli dyrt Har faktisk aldri ødelagt noe.. Kverka ei mus en gang, men det var 5mins med skrutrekker så var den good-as-new.. Heldig for deg.. Har ødelagt pc komponenter til en verdi av ca 6k :\
Marvil Skrevet 16. mai 2004 Skrevet 16. mai 2004 hihi, det er greit å la agresjonen få utløp der, ellers kan det fort bli dyrt Har faktisk aldri ødelagt noe.. Kverka ei mus en gang, men det var 5mins med skrutrekker så var den good-as-new.. Heldig for deg.. Har ødelagt pc komponenter til en verdi av ca 6k :\ Haha. Slikt lønner seg aldri.. Å la agresjon gå ut over andre mennesker/ting er sjeldent en god ting. Om man er sint; Ta armhevinger til man ikke klarer mer..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå