Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Hihi, var en som maila meg og spurte om å få bruke css guidane mine på si eiga heimeside :w00t:

Det var sikkert ze PoleCat! :yes:

WTF? :ermm:

 

Anyhoo, nå har jeg bare to prosjekter å fullføre så tar jeg pause fra webdesigning en god stund tipper jeg.

Skal bli godt å slippe deadlines, stress og mas. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Først -> velg grønn og oransje i paletten.

Filter -> render -> render clouds.

Filter -> render -> scary dude.

 

Simple as that :)

Meget imponerende arbeid HalTan ;) Du får en Extraordinary SWEEEEET fra meg ;)

Likte spesielt hvordan håret var utført og lys refleksjonene

 

Tegnet du på papir og la det inn og farget det senere eller,

 

eller er det Photoshop fra scratch! :scared: ???

Endret av tjcombo
Lenke til kommentar

 

Times New Roman og Comic sans MS - og alt som liknar - er skrifttypar du bør halde deg unna i alle tilfelle.
:thumbs:

igår kom det opp en plakat på datarommet på skolen der det var tre fonter som var "gode å bruke" dette var da times, comic og arial(heldigvis en siste redning i slutten)

Lenke til kommentar

 

Times New Roman og Comic sans MS - og alt som liknar - er skrifttypar du bør halde deg unna i alle tilfelle.
:thumbs:

igår kom det opp en plakat på datarommet på skolen der det var tre fonter som var "gode å bruke" dette var da times, comic og arial(heldigvis en siste redning i slutten)

Da vet du hva du har å gjøre:

 

Riv den ned! :thumbup:

Lenke til kommentar
Først -> velg grønn og oransje i paletten.

Filter -> render -> render clouds.

Filter -> render -> scary dude.

 

Simple as that :)

Meget imponerende arbeid HalTan ;) Du får en Extraordinary SWEEEEET fra meg ;)

Likte spesielt hvordan håret var utført og lys refleksjonene

 

Tegnet du på papir og la det inn og farget det senere eller,

 

eller er det Photoshop fra scratch! :scared: ???

Wee, takk. :) The Combo Seal of Approval er i boks. :woot:

 

Jepps, fra scratch. Men (som sagt, tror jeg ?) med et lite referansebilde (4x7 cm ca?). Ellers er selve personen i mitt bilde ganske forskjellig fra personen i ref. Blir kjedelig å bare tegne etter. :)

 

EDIT:

Da vet du hva du har å gjøre:

 

Riv den ned! 

 

^^ Enhver UFC'ers plikt. :yes:

Endret av HalTan
Lenke til kommentar

 

EDIT:

Da vet du hva du har å gjøre:

 

Riv den ned! 

 

^^ Enhver UFC'ers plikt. :yes:

er ikke en ufcer, må jeg bli medlem før jeg river den ned eller skal jeg bare gjøre det for å beskytte uskyldige skole gutter og jenter? :p

 

+

Jeg har veldig lyst å lære meg flash, fra grunden, men jeg finner bare tutorialer for flash MX som ikke er basic.Versjonene er veldig ulike så jeg kan ikke lære så mye fra en tutorial til Flash 4, så er det noen som vet om et bra sted med MX tuts??

 

takk....

Endret av $k$
Lenke til kommentar

Detta er litt OT, men syns det er litt morro..;

 

Sendte mail til russen i Oslo og Akershus med en oppfordring til å fjerne en link til et firma (RussOnline) fra hjemmesiden deres. Fikk et fint svar fra presidenten om at hun skulle videreføre beskjeden.. Greit nok tenkte jeg. Så i dag får jeg svar fra RussOnline ffs. Da har hun/de sendt malien jeg sendte dem videre til firmaet.. :laugh: Svaret jeg fikk fra RussOnline gikk som dette;

Att: Marvil

 

Så hyggelig at dere tar kontakt med HS-Oslo & Akershus for å snakke dritt om oss.

Trodde jeg skulle daue av latter jeg da..:)

 

Grunnen til at vi ikke likke liker dem er at de ikke leverer russeeffektene noen har bestilt og når de først kommer (idag) kommer det 90% feil.. De legger på om man ringer dem og finner opp forskjellige "unnskyldninger" om en først kommer gjennom..

 

Uansett, noen folk burde ikke hatt mail..;)

Lenke til kommentar
Detta er litt OT, men syns det er litt morro..;

 

Sendte mail til russen i Oslo og Akershus med en oppfordring til å fjerne en link til et firma (RussOnline) fra hjemmesiden deres. Fikk et fint svar fra presidenten om at hun skulle videreføre beskjeden.. Greit nok tenkte jeg. Så i dag får jeg svar fra RussOnline ffs. Da har hun/de sendt malien jeg sendte dem videre til firmaet.. :laugh: Svaret jeg fikk fra RussOnline gikk som dette;

Att: Marvil

 

Så hyggelig at dere tar kontakt med HS-Oslo & Akershus for å snakke dritt om oss.

Trodde jeg skulle daue av latter jeg da..:)

 

Grunnen til at vi ikke likke liker dem er at de ikke leverer russeeffektene noen har bestilt og når de først kommer (idag) kommer det 90% feil.. De legger på om man ringer dem og finner opp forskjellige "unnskyldninger" om en først kommer gjennom..

 

Uansett, noen folk burde ikke hatt mail..;)

Heheheh, nice den :laugh:

 

 

Har selv mine småproblemer med en annen russebedrift... Nærmer meg 400 kr i porto fordi de suppehuene ikke klarer å holde et buksestørrelse-skjema up-to-date :no:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...