Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Google-forsiden?

Du kan jo spare flerfoldige tidelssekund på å bruke ctrl + k i Firefox. Da tjener jo Mozilla cash også.

(dårlig innlegg, ville egentlig bare diskutere Mozillas Google revenue.)

Endret av semafor
Skrevet

Jeg har fått tilgang til Netvibes Ginger. Har egentlig ikke testet det ut så mye, men det ser bra ut :) Ser også ut til at jeg skal oversette Reddit til norsk :D

> IM IN UR REDDIT TRANSLATING UR SITE.

> I can has deal?

You make a very compelling case.

We don't have many Norwegian volunteers :) so I think you're definitely in, but just in case...

Skrevet

Tjohoy, grats med 10k, Hein. Jævla spamhore, du har jo tatt meg igjen så det står etter jo :O

Eg ledar i alle fall antall innlegg i Kafèen (Ja, med stor forbokstav) so far. Tor tar innpå, though.

Skrevet

Tja, spam og spam. Jeg skal ikke si hvem det var som spamma på lørdagskvelden, jeg.

Ikke får jeg +1 for automodsvar heller, er synd på meg.

Sitter og designer noe nytt, type Stuffandnonsense-inspirert med bred meny og saker. Grønt og lilla, anyone? :)

Skrevet

Nei, har hatt vett til å komme meg hjem. Begrensa hvor mye du orker av 'bare en rettelse til' (nr. 5 i rekken hvorav alle har vært 'du kan komme med rettelser én gang, men etter det koster det penger å få endret på siden').

Skrevet (endret)

Trodde det var spikra i de nye kontraktene, eller kanskje de ikke kommer før februar?

Fikk en ny designer på jobben i dag, skal skaffe han noe usability-stoff, siden han har drevet endel med Flash, og ikke så mye HTML. Har Designing the Obvious og Don't Make Me Think, er det noen andre dere kommer på?

Endret av Lovskogen
Skrevet
Sitter og designer noe nytt, type Stuffandnonsense-inspirert med bred meny og saker. Grønt og lilla, anyone? :)

Why not!

Kan gi interessante kombinasjoner det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...