Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Mhm, for jeg presiserer at musikk er bedre enn webutvikling der igjen.

8268083[/snapback]

Ja, for det hadde masse med samtalen å gjøre :roll:

Hein blir berre full og dårlig i løpet av vorspielet, så han blir jo ikkje med ut :p
Bare vors som du er med på, sånn at jeg slipper å se deg mer i løpet av kvelden. :)

Jada, det er det du trur. Faktumet er at du blei dårlig og sånt :)

Stating the obvious, are we..?

Yepp. I am captain obvious!

Edit:

Vanskelig det her med sitering...

Endret av Arve Systad
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi sluknet vel, rett og slett. Ble litt dårlig også, men det som er merkelig i denne sammenhengen er at du ikke nevner Tor med et eneste ord - han var jo til de grader vrak dagen derpå. Holdt på å spy midt på gangbroa over til Oslo City og greier. :wee:

Skrevet
Mhm, for jeg presiserer at musikk er bedre enn webutvikling der igjen.

8268083[/snapback]

Ja, for det hadde masse med samtalen å gjøre :roll:

8268096[/snapback]

:!: Crybaby, for her tollereres jo absolutt ikke off-topic...

Skrevet

Vi sluknet vel, rett og slett. Ble litt dårlig også, men det som er merkelig i denne sammenhengen er at du ikke nevner Tor med et eneste ord - han var jo til de grader vrak dagen derpå. Holdt på å spy midt på gangbroa over til Oslo City og greier. :wee:

8268156[/snapback]

Sant nok - men snakka berre stygt om deg sida det var deg samtalen handla om. Ikkje at Tor er bedre though :p

Ingen liker deg, Arve - deal with it :-/

8268183[/snapback]

Har lært meg å leve med det :ph34r:

Skrevet

Jeg tør ikke dra på treffet, Orresnei går nemlig i parallellklassen min. Skummelt. Men kanskje Tor kan bli med å passe på.

Skrevet (endret)

Skjeke - vi skal jo drikke utepils, såeh. Jeg skal dra med tog tidlig på lørdag.

Men Hein er jo den forumhora, så ser ikke to grunner til at han ikke burde dra.

Endret av Lovskogen
Skrevet
Lurer på hvem som er den største hora av Vibeke Stølan og PT.
Hm, godt spørsmål. Ta med litt cash til meg når vi møtes i morgen, så finner vi nok kjapt ut av det.
Gjest Slettet-8fx0y6VV
Skrevet (endret)

Nå har jeg levd dypt inne i Djangos indre den siste timen. Har prøvd å finne ut hvordan forhold ("relations") og reverse forhold ("reverse relations") virker, for jeg ønsker å legge inn muligheten for å bruke "custom managers" i reverse forhold. Endte til slutt opp med en pen liten ticket ( http://code.djangoproject.com/ticket/3871 ) og mye mer forstålese av hvordan systemet virker. Kanskje jeg kan prøve å programmere litt rundt dette i morgen? ;)

Jeg kan vel også nevne at det gikk opp for meg hvorfor gode programmerere får så godt betalt :p

Espen

Endret av Slettet-8fx0y6VV

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...