Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hvem er det som står bak designet? Er det en fellessak, eller er det en dude (Tor?)?

8153404[/snapback]

Kaffekoppen har Lokaltog laget, ellers er det vel hovedsaklig jeg som har laget det, ja :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet
Hvem er det som står bak designet? Er det en fellessak, eller er det en dude (Tor?)?

8153404[/snapback]

Kaffekoppen har Lokaltog laget, ellers er det vel hovedsaklig jeg som har laget det, ja :)

8153426[/snapback]

Vanvittig bra :thumbup:

Skrevet

Om du gidder å kikke på forrige side, wh1te. ;)

Lurer egentlig bare på om siden fortsatt er bugete hos deg og din versjon av IE. Gjorde en liten modifikasjon.

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet
Om du gidder å kikke på forrige side, wh1te. ;)

8153552[/snapback]

Right back at you ;)

Skrevet
Uff, lowlifes  :p

8153449[/snapback]

:)

Jeg håper ikke jeg overreagerte. Blir bare provosert av folk som alltid skal kverulere og krangle, selv om de tar grundig feil og ikke aner hva de snakker om.

Skrevet
Har endra den nå da Marvv, men mener du den fortsatt er for bred?

8153544[/snapback]

Hm, var hovedsaklig typografien jeg la mest merke til..

Syns den ble for 'kraftig' om du skjønner..

Mulig det bare er meg. :)

Skrevet
Webutvikling med en smak av mokka er vel fiffig? :)

Ville hatt litt høyere rom før underoverskriftene i brødteksten.

8153629[/snapback]

Yes, det er fiffig.

La til ler luft over zie subheaders.

Skrevet

Hm, vet ikke hvor lang tid jeg bruker på å tweake CSS'en og småjustere typografi og slikt - samt lage undersidene. Også vet jeg ikke hvor langt backend-guttar har kommet. Dessuten må vi ha klart innhold før vi kan lansere. Så jeg er ikke helt sikker :)

Skrevet (endret)

En fantastisk godt designet side, er helt forelsket jeg nå :love: Det eneste jeg har å utsette på den er at sitatboksen blir for massiv, den skiller seg alt for mye ut. Mitt forslag er å ikke ha noen spesiell bakgrunnsfarge i sitatboksen(bare beholde den hvite som er på resten av siden), beholde den streken øverst, og øke line-height litt :)

Ellers som sagt; helt fantastisk! :)

Endret av Kiman the king
Skrevet

Lovskogen: Legg til noe sånt på søkeboksen, sånn at teksten fjernes når man klikker på boksen.

<input type="text" name="seach" value="Kafésøk" onfocus="if (this.value=='Kafésøk') this.value='';" onblur="if (this.value=='') this.value='Kafésøk';">
<input type="submit" value="Søk">

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...