Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Skrevet
:woot:http://www.absentvoid.com/csstut/grunnleggande.htm :woot:

*føle seg flink, snill og produktiv*

Jaja men sann.. Her sitter jeg og leser, og hva finner jeg ut; Joda. Jeg, mr n00b finner CSS feil..:)

Ein klasse (class) er noko som definerer en ting som kan bli gjentatt fleire ganger i løpet av eit HTML dokument, for eksempel korleis <a> taggen (lenker) skal sjå ut. I stilarket definerer du ein klasse ved å skrive punktum+navn på klasse; f eks .minklasse .

Men <a> er jo et element, ikke en klasse..

*føle at jeg har lært noe*

:w00t: Men dit jeg har kommet virker j*vli bra arve.. :love:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har jobb.. Moren min er ikke daglig leder.. Men faren min eier et firma men der jobber ikke jeg! Jeg søkte jeg! :D Fikk jobben mot en 21 og en 19 åring.. Jeg er 15 :)

Skrevet

... og moren din hadde IKKE noe med det å gjøre? :)

Anyways, jada, jeg kan sikkert på få meg jobb, men det er pokker ikke barebare. Har gått med avisa før, og ja, det er uaktuellt.

Skrevet
... og moren din hadde IKKE noe med det å gjøre? :)

Anyways, jada, jeg kan sikkert på få meg jobb, men det er pokker ikke barebare. Har gått med avisa før, og ja, det er uaktuellt.

seff var det lett å få jobb når morra mi er sjef der, men...

Skriv en litt skikkelig og proff-looking CV, og send skriftlige søknader til rema 1000 o.l. :)

Skrevet
Å få seg en jobb er ingen problem, å si noe annet er bullshit, problemet er bare at folket er for kravstore.

Seff er jeg kravstor.. Gidder ikke finne meg i hva som helst..

I fjor sommer passa jeg et Eiendomsfirma alene i 1 uke.. :w00t: Dvs, ta telefonen og si at eierne er på ferie og når dem kommer igjen. Av og til måtte jeg frem med brosjyrer og finne info om eiendommer og bud.. :p

Resten av tiden (dvs max 4 telefoner til dagen) hadde jeg laptop og kunne surfe og se på trafikken.. :D Koslig det.. Ta seg en tur på butikken og biblioteket og finne seg noen blader og slikt.. :)

*savne den jobben*

Skrevet

Nettopp, og det er det som er grunnen til at en stor del av befolkningen går arbeidsløse den dag i dag.

Skrevet

Nettopp, og det er det som er grunnen til at en stor del av befolkningen går arbeidsløse den dag i dag.

Joda..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...