Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å lage meny med tabeller blir aldri rett, men selve prinsippet med float er riktig. Det er avhengig av resten av sida, da, for øvrig, det er derfor det er så vanskelig å svare folk som kommer trekkende med to linjer CSS.

Skrevet

JonT: Sånne spørsmål er jo greie i kafeen da, så slipper vi masse tråder. Så lenge de kommer med nok info bare, tar jeg heller litt support enn en ny link til 24 veier :innocent:

Får se å sjekke databaseproblemet i bloggen, og.

Skrevet

Bare et siste spørsmål, har lagt inn css dokument og har skrevet inn <link rel="stylesheet" type="text/css" href="./web.css" /> i head taggen, noen som vet hvorfor det ikkje funker?

Skrevet
Ikke så mye å si med den koden som grunnlag, gi oss noe å jobbe med, som en link eller hele koden. :wee:

7551470[/snapback]

Av en eller grunn fiksa det seg. Ellers takk for hjelpen. :)

Skrevet

Logger, som i hvor..?

Uansett, jeg har ikke backup nei. Lærer aldri. Uansett, bloggen funka i går eller forigårs, og det er vel vanlig praksis for webhotell å ta backup av databasene?

Skrevet (endret)

Eller, webhotellet burde lete litt i loggen sin for å finne feilen. Og de burde ha backup...

EDIT: Noen som vet om en måte å gjøre IRC-logger til HTML?

Endret av Judofyr
Skrevet (endret)

Det rare er at det funker på datamaskinen, og ikkje på web.

EDIT: Fikset seg når eg chmodda(eller hva det nå heter) index.html.

Endret av Pusur1993
Skrevet

God kveld i webkafeen.

Begynnte på et lite prosjekt her i kveld jeg. Litt for moro skyld.

http://kim.vaffelweb.net/design/

Hva dere synes om fargevalg osv?

Og så en ting til, har ikke helt forstått meg på det med 100% høyde. hvordan kan jeg gjør slik at det grå feltet (#navigation) strekker seg helt ned?

Skrevet (endret)

Nå er eg skikkelig forvirret, når eg validater index.html på pc'en så funker det, men eg får 15 feil når eg validater fra web, er sikker på at det er samme filen.

EDIT: Greier ikkje å få innholdet til å holde seg til høyre uavhengig av menyen, noen som kan hjelpe?

Endret av Pusur1993

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...