Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok, hvordan får jeg linket til css? Blir gal her jeg sitter, virker jo som om html ikke vil hente den inn.

Er da riktig med

og

body {

bacground-color: #271616;

}

i css?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, jeg la virkerlig ikke merke til den skrivefeilen :wee:

Preben! (meg selv): Heretter sjekker du for skrivefeil før du spør!

Skrevet

FrontPage har ikke css-highlighting og disse maskinene har ikke programmer som notepad2 og ikke får vi lov å installere heller :hm:

Skrevet
Notepad 2 skal ikke installeres :roll:

7079839[/snapback]

Hva mener du? Jeg klarer å laste ned notepad2, men vi får jo ikke laste ned noe... :hm:

Skrevet (endret)

Ok. Jeg har aldri testet Notepad 2. Har ikke kommet over noe jeg ikke allerede finner i Notepad++.

Dog er det ingenting som kan måle seg med editoren i Cuteftp, selv om den ikke er så avansert.

Endret av neitakk
Skrevet (endret)

Om dere får lov å laste ned freeware musikk så skulle det vel ikke vere noe stort problem å laste ned program som også er freeware? ^^

Gud så idiotiske noen skoler kan vere....

Endret av Equerm
Skrevet (endret)
Om dere får lov å laste ned freeware musikk så skulle det vel ikke vere noe stort problem å laste ned program som også er freeware? ^^

Gud så idiotiske noen skoler kan vere....

7080482[/snapback]

Programmet kan skade systemet. Det har ingenting med om programmet er freeware eller ikke. Dessuten er det ikke alle elever som vet like godt hva de holder på med. Så restriksjoner på offentlige PC-er hører så absolutt hjemme.

Endret av neitakk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...