Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Skrevet
Det morsomste med 14-tegns regelen er at den nå gjør det mulig med poster uten innhold i det hele tatt:

5097903[/snapback]

Tja, om du bruker ditt eksempel under, så er det i teorien innhold der, det bare vises ikke.. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Det morsomste med 14-tegns regelen er at den nå gjør det mulig med poster uten innhold i det hele tatt:

5097903[/snapback]

Tja, om du bruker ditt eksempel under, så er det i teorien innhold der, det bare vises ikke.. :)

5099550[/snapback]

Joda, men poenget er at det er enormt unødvendig å skrive "(14 tegn...trallalala)" på slutten av korte innlegg. :)

Skrevet (endret)

Greier noen fiske opp noen artikler om emnet da?

Gidder ikke sette meg inn i det, mener å ha sett det noen steder, men ikke en stor og fin artikel.

Endret av George Bush
Skrevet

Gått gjennom over halvparten av bildene dine Dan1el, og jeg må si at du er flink til å fotografere! Nå får jeg også lyst til å fotografere.

Skrevet

Et bra kamera har faktisk en del å si for om bildene blir bra eller ikke. Har forresten samme kamera, og det er utrolig digg! Selv om Daniel er en anelse bedre enn meg til å bruke det... :)

Skrevet
Ai, ai... her var det mye superlativer :D Takk alle sammen.

Jeg er på langt nær en proff... jeg bare tar bilder... heh :D

5104160[/snapback]

Nei, heilt seriøst - du har talent i massevis til å ta bilder du kan selge til forskjellige ting som trenger (design- og reklamebransje f. eks) :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...