Gå til innhold

Tips til filmer som inneholder kofferthumor


Opelduude

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Overskriften sier det meste.

 

Noen bra tips?

 

American pie har jeg sett.

 

Helst humorfilmer :D

 

 

Edit: kommentarer om min type humor resulterer i en raportering.

 

Haahah ja jeg har sett den American pie! Den er så bra liksom eplepai!? varm! hva gir du meg!? :cool: Tror det har kommet en til American pie! American pie 2 :hrm: men den har jeg ikke sett :cry: hørte den skulle være med mye kofferhumor!

 

Menne assa serriøst, jeg har en mappe full av kofferhumor men slettan dessverre, fikk sånn datavirus :new_woot:

Lenke til kommentar
Overskriften sier det meste.

 

Noen bra tips?

 

American pie har jeg sett.

 

Helst humorfilmer :D

 

 

Edit: kommentarer om min type humor resulterer i en raportering.

 

Haahah ja jeg har sett den American pie! Den er så bra liksom eplepai!? varm! hva gir du meg!? :cool: Tror det har kommet en til American pie! American pie 2 :hrm: men den har jeg ikke sett :cry: hørte den skulle være med mye kofferhumor!

 

Menne assa serriøst, jeg har en mappe full av kofferhumor men slettan dessverre, fikk sånn datavirus :new_woot:

 

Tror det har kommet en American Pie 2?... Hvor lenge har du levd i en hule a?Det er hittil 6 American Pie filmer, og tror at det kommer mange fler dessverre. Uansett så tror jeg Dorm Daze har koffert humor, men trokke selve filmer er bra.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

:tease:

ja bare le dere av meg! jeg vet ikke men syntes at american pie var morsom og som trådstarteren sa så er det kofferhumor som jeg liker bedre :blush: men si flere filmer jeg syntes de type filmene er de morsome :) jeg bryr meg ikke....... laster på nummer 3 av american pie nå men går ikke så fort :w00t:

 

Edit: redigerte litt

Endret av Nesebrus
Lenke til kommentar
Jeg finner alt det her vanskelig å svelge :O

Når vi snakker om koffert humor! Haha!

 

Men Napelon dynamite, har ikke sett den men har hørt at den skal ha den humoren, og kanskje Lets talk about sex, har ikke sett den heller men det er han kule fyren med de litt store øyenbryn som er med i filmen.

Endret av Willy the kid
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...